Quarel 1 186 Napisano 7 Marca Udostępnij Napisano 7 Marca Data startu akademii: 01.04.2023 godzina 16:00 Czas trwania akademii: około 3 miesiące Akademia będzie miała na celu danie możliwości zagrania na Alune od zera oraz łatwiejsze dojście do etapu z poziomem 210 oraz 5 poziomem chwały. Na serwerze spotkacie codzienne eventy, nowości oraz ułatwienia w rozgrywce. Na akademii nie będzie możliwości użycia loginów oraz maili z głównego serwera. Po zakończeniu akademii zostaną przeniesione przedmioty oraz postacie które spełnią warunki wymienione w dalszej części tematu. Rozgrywka na akademii będzie posiadała wiele ułatwień oraz zmian które zapewnią wam przyjemną i płynną rozgrywkę. Wiele systemów będzie miało przykładowo zmniejszoną wymaganą ilość Won (na startującym serwerze nie dałoby się osiągnąć takich ilości jakie są na serwerze który ma ponad rok). Jedną z zmian jest zwiększenie % w wielu różnych systemach względem standardowego serwera. Zwiększono zdobywane doświadczenia z stworów na mapach 70+ o 100% Szansa na pomyślne ulepszanie przedmiotów zwiększona o 10% do 200 poziomu przedmiotu oraz o 5% powyżej 200 poziomu* Zwiększona szansa na ulepszenie każdej klasy oraz jakości smoczego kamienia o 5%** Zwiększono szansę na kombinacje szarf do 25% o 5% Zwiększono szansę na ulepszanie szaty aury o 5% Zwiększona szansa na wytworzenie Platynowych Trofeów o 10% Zwiększono szansę na czytanie umiejętności pasywnych o 5% Zwiększone szansę na oddanie przedmiotów u biologa oraz kolekcjonera o 5% Zwiększono szansę na oddanie symboli i znaków wyprawy o 10% Zmniejszono ilość yang przy przerabianiu owoców z 200kk na 50kk Zmniejszono ilość Won przy ulepszaniu przedmiotów 201-210 *Nie dotyczy przedmiotów z aktualizacji Nawałnica Mrozu **Nie dotyczy poziomów kamieni powyżej +6 Na akademii wyprawy grupowe będą posiadać parę zmian które umilą rozgrywkę. Na wyprawie Mroczny Smok znajdą następujące zmiany: Czas oczekiwania zostanie skrócony z 5 godzin na 4 Na wyprawie Ruiny Skorpiona wejdą następujące zmiany: Czas oczekiwania zostanie skrócony z 10 godzin na 8 Wymagana ilość osób w grupie zostanie zmniejszona z 4 na 3 Na wyprawie Komnaty Chaosu wejdą następujące zmiany: Czas oczekiwania zostanie skrócony z 10 godzin na 8 Aluńska Loteria na akademii będzie miała zmniejszoną ilość Won potrzebną do zakupu losu. Dodatkowo losowania w niej będą odbywać się w większą ilość dni. Losowania odbywać się będą w: Poniedziałek Środa Piątek Na akademii nie będzie zaliczało punktów do rankingu z przywołań (zmiana ta wejdzie również na główny serwer). Dodatkowo na akademii większa ilość osób będzie mogła zdobyć bonusy z rankingu: Miejsca 1-3: Bonus za TOP 1 Miejsca 4-6: Bonus za TOP 2 Miejsca 7-10: Bonus za TOP 3 Czas wszystkich respów metinów i władców za wyjątkiem mapy Mroźne Tereny zostanie skrócony: Grota Wygnańców (70): Skrócono z 4 minut na 3 minuty Dolina Goblinów (90): Skrócono z 5 minuty na 4 minuty Krainy Lodu (110): Skrócono z 10 minut na 8 minut Leśna Kraina (130): Skrócono z 12 minut na 10 minut Słoneczna Pustynia (160): Skrócono z 15 minut na 12 minut Trujące Ziemie (180): Skrócono z 20 na 16 minut Zakątek Elfów (190): Skrócono z 25 na 20 minut Gwiezdne Krańce (200): Skrócono z 30 na 25 minut Zielone Bagniska (202): Skrócono z 30 na 25 minut Każda mapa za wyjątkiem Mroźnych Terenów zyska po 2 dodatkowe respy władców i metinów na mapie. Pojawią się one również w oknie teleportacji do władców i metinów. Na akademii będą zmniejszone ilości Won oraz PE umożliwiające wbicie wyższych poziomów chwały. Ilości jakie są aktualnie nie byłyby możliwe do uzyskania na akademii. 1 Poziom: 100 Won I 10.000 PE 2 Poziom: 200 Won I 15.000 PE 3 Poziom: 300 Won I 20.000 PE 4 Poziom: 500 Won I 25.000 PE 5 Poziom: 1000 Won I 30.000 PE Dodatkowo zwiększona zostanie trochę szansę na przedmioty od 1 do 5 poziomu chwały (przedmioty typu ognista skała). Niektóre misje (takie jak fabularne) zostaną ułatwione na akademii. Szansa na zdobycia niektórych przedmiotów oraz ilość celów do zabicia zostanie zmniejszona. Niektóre rzeczy (jak oczekiwania 24 godziny w zadaniu) zostaną usunięte. Łowienie, Górnictwo oraz Zielarstwo na akademii zostanie ułatwione. Bazowa szansa na wyłowienie i wykopanie oraz zebranie rośliny zostanie zwiększona o 10% Czas połowu oraz kopania zostanie skrócony Podczas łowienia będziemy mieli szansę na otrzymanie skrzyni z której wypadać będą pieczone ryby Podczas zbierania roślin będziemy mogli otrzymać ich większą ilość Podczas kopania będziemy mogli uzyskać większą ilość rudy Dodatkowo wszystkie ryby zostaną ujednolicone, Każda ta sama ryba będzie posiadała własną stałą ilość Yang. Nie będzie losowości a ryby będą się stackować. Zmiana z ilością Yang ryb wejdzie również na główny serwer. System Rekruta ułatwi wam rozgrywkę i pozwoli zdobyć specjalne przedmioty. Podzielony jest on na 3 kategorie: Poziom: 70 - 130 Poziom: 131 - 200 Poziom: 201-210 Każda posiada misje podzielone na 5 kategorii: Niszcz Kamienie Metin Pokonuj Władców Wykonuj Wyprawy Łów Ryby Kop rudę Im wyższa kategoria tym wyższe wymagania do zadania. Przykładowo dla kategorii 70 - 130 musimy kończyć wyprawy od 70 do 130 poziomu. Każda kategoria posiada inną ilość stopni misji: Kategoria 1: 5 stopni misji Kategoria 2: 10 stopni misji Kategoria 3: 15 stopni misji Każdy gracz może wykonać WSZYSTKIE etapy systemu rekruta. Gdy przebijemy poziom kategorii (przykładowo osiągniemy 131 poziom) przestanie nam zaliczać metiny i władców z map. Jednak dalej będziemy mogli wykonać zadanie przy pomocy przywołań. Wszystkie inne kategorie (wyprawy/łowienie/górnictwo) będzie zaliczało niezależnie od poziomu. Im wyższa kategoria tym trudniejsze zadania. Za wykonywanie zadań będziemy otrzymywać Szable. Ich rodzaj zależny jest od kategorii zadań: Kategoria 1: Brązowe Szable Kategoria 2: Srebrne Szable Kategoria 3: Złote Szable Szable będziemy mogli wydawać w sklepie rekruta. Każdy przedmiot z sklepu będziemy mogli zakupić tylko raz. Wszystkie przedmioty są niezdatne do handlu. Gracz który wykona około 80% zadań danej kategorii będzie posiadał odpowiednią ilość szabli aby zakupić wszystkie przedmioty z sklepu (każda kategoria posiada osobny sklep). System Rekruta w przyszłości pojawi się również na serwerze głównym. Na alune możecie spotkać setki różnych przedmiotów kosmetycznych. Wielu graczy opiera swoją grę na ich zdobywaniu. Na akademii nie zabraknie unikalnych setów. Wszystkie sety spotykane na akademii będą unikalne tylko dla niej - niemożliwe do zdobycia na serwerze głównym. Przedmioty będą dodawane w rożnych okresach podczas trwania całej akademii. Dodatkowo każdy przedmiot zyska podtytuł [Akademia 1] aby jeszcze bardziej zwiększyć ich unikalność. Oczywiście zyskają również licznik w opisie. Chwilę po połączeniu akademii z serwerem głównym zostanie wprowadzona aktualizacja aby od razu była dodatkowa zawartość dla wszystkich! Aktualizacja wprowadzi nowości zarówno na mniejsze poziomy jak i wyższe. Więcej informacji pojawi się bliżej łączenia. Aby przenieść swoją postać na serwer główny musicie spełnić następujące wymagania: Minimalnie 150 poziom postaci 3.000.000 Punktów Rangi Oddanie 3 misji z kamieniami duszy +9 Oddany biolog na 130 poziom Oddany kolekcjoner na 130 poziom Postać zostanie przeniesiona wraz z: Wszystkimi wbudowanymi atrybutami (poziom, chwała, ranga, zadania, tytułami, statystykami, zwierzakiem itd) Założonym ekwipunkiem (zwykły ekwipunek, alchemia, trofea, symbole, relikty itd) Yangami, Wonami, Punktami Egzekucji, Punktami Grozy SM przypisanymi do konta (muszą być użyte, nie mogą to być kupony) Ekwipunkiem Alchemii Ekwipunek Akademii będzie posiadał 5 stron. Strony 2-5 będą dla przedmiotów kolekcjonerskich czyli: Kostiumy Fryzury Nakładki Skrzydła Zwierzaki Wierzchowce Nakładki na Kilof i Wędkę Nakładki na Marmury Strona pierwsza natomiast będzie dla przedmiotów ekwipunku czyli: Broń, Zbroja, Biżuteria*, Tarcze*, Buty*, Hełm*, Pasy*, Relikty, Trofea, Symbole+9, Amulety+9, Szarfy, Szaty Aury, Emblematy, Dusze, Wędki, Kilofy, Przedmioty zwierzaka i wierzchowca, przedmioty górnicze i rybackie *Jeśli chodzi o biżuterie, tarcze, buty, hełmy i pasy można umieścić tylko jeden przedmiot z danego typu czyli np. 1x kolczyki, 1x naszyjnik itd. Drugi oczywiście możecie przenieść mając go ubranego na postaci. Legendarna Wyborna (lub wyżej) Alchemia Legendarne smocze kamienie na stopniu wybornym lub wyższym zostaną przeniesiono bezpośrednio założone lub z ekwipunku smoczej alchemii (tego co już jest!). WSZYSTKIE POZOSTAŁE PRZEDMIOTY ZOSTANĄ SKASOWANE Po rozmowach z graczami doszliśmy do wniosku aby umożliwić stworzenie Amuletu Światła bez potrzeby bicia legend. Jest on potrzebnym przedmiotem na wyższych etapach gry wiec będzie bardziej dostępny. Aby go wytworzyć będziemy musieli zdobyć dwa nowe przedmioty z wypraw grupowych: Herb Skorpiona Herb Chaosu Możliwość wytworzenia Amuletu Światła pojawi się również na serwerze głównym jednak będzie posiadał dopasowaną ilość Won i PE do aktualnej sytuacji na rynku. Na Akademii codziennie będą odbywać się jakieś wydarzenia. Pojawi się również wiele nowych. Będziemy również monitorować ciągle akademie i dodawać nowe wydarzenia które wspomogą aktualnie bieżącą sytuacje na serwerze. O wydarzeniach informowany będziecie na discordzie na kanale z wydarzeniami. Podczas trwania akademii nie zabraknie dużych okazyjnych wydarzeń takich jak wielkanoc czy lato! Na akademii pojawi się system autobuffa. Na start każdy gracz otrzyma Zwój Pomocnika będzie można również go zakupić w sklepie za PE (na potrzeby serwera głównego). Po użyciu jego będziemy mogli wybrać płeć naszego pomocnika: Płeć będziemy mogli zmienić w każdej chwili przy pomocy Zaklęcia Modyfikacji Wszystkich pomocników będzie można ukryć w opcjach gry. Aby otworzyć okno pomocnika będziemy musieli użyć przycisku w ekwipunku Nasz pomocnik będzie posiadał maksymalnie 100 poziom. Aby zwiększać jego poziomy będziemy musieli wydropić Pergaminy Pomocnika Każdy poziom zwiększy inteligencje naszego szamana oraz doda nam +1 punkt umiejętności. Przy pomocy punktu umiejętności będziemy mogli rozwinąć jedną z 5 umiejętności pomocnika aż do M1: Pomoc Smoka Błogosławieństwo Zwinność Zwiększenie Ataku Potęga Inteligencji Potęga Inteligencji to umiejętność która zwiększy punkty INT naszego pomocnika. Aby zwiększyć poziomy umiejętności do M1 potrzebować będziemy Ciastka Zwierzaka Od poziomu M1 do P będziemy potrzebowali różne inne przedmioty. Pojawiać się będzie wtedy okno szkolenia po kliknięciu '+': Umiejętności Pomocnika będą dawać maksymalnie około 85% wartości w porównaniu do umiejętności standardowego szamana. Aby osiągnąć taką wartość będzie trzeba rozwinąć pomocnika do maksymalnego poziomu, jego umiejętności oraz posiadać Almanach Czarów. Naszemu pomocnikowi będziemy mogli zakładać przedmioty. Przedmiotami wizualnymi które możemy mu założyć są: Kostium Fryzura Nakładka na Broń Skrzydła Szata Aury Przedmioty te oczywiście zmienią wygląd naszego szamana. Przedmioty jakie możemy mu zakładać są identyczne jakie zakładamy na naszą postać. Jedynym wyjątkiem jest to że na szamanie nie będą posiadać efektów oraz bonusów (niezależnie czy mają umieszczone czy nie). Dodatkowymi przedmiotami jakie możemy umieścić w oknie szamana są przedmioty wzmacniające. Aktualnie jedynym dostępnym przedmiotem będzie - Almanach Czarów Zwiększy on moc umiejętności naszego pomocnika o 10%. System Pomocnika pojawi się również na głównym serwerze jednak będzie posiadał parę zmian w szkoleniu umiejętności. Na Akademii dostępna będzie nowa specjalna wyprawa. Dostępna będzie ona w każdy dzień od godziny 18:00 do 22:00. Wyprawa będzie miała na celu ułatwienia zdobywania przedmiotów z map 90-202. Aby na nią się udać będziemy musieli zdobyć przepustkę którą możemy otrzymać z wszystkich wypraw na poziomy 90+. W każdy dzień tygodnia wyprawa posiada inny drop oraz inne wymagania poziomowe. Sobota Wyprawa z przedmiotami głownie z mapy Dolina Goblinów Wymagania aby wejść: Przepustka oraz poziom postaci od 90 do 140 Niedziela Wyprawa z przedmiotami głównie z mapy Krainy Lodu Wymagania aby wejść: Przepustka oraz poziom postaci od 110 do 160 Poniedziałek Wyprawa z przedmiotami głównie z mapy Leśna Kraina Wymagania aby wejść: Przepustka oraz poziom postaci od 130 do 180 Wtorek Wyprawa z przedmiotami głównie z mapy Słoneczna Pustynia Wymagania aby wejść: Przepustka oraz poziom postaci od 160 do 190 Środa Wyprawa z przedmiotami głównie z mapy Trujące Ziemie Wymagania aby wejść: Przepustka oraz poziom postaci od 180 do 200 Czwartek Wyprawa z przedmiotami głównie z mapy Zakątek Elfów Wymagania aby wejść: Przepustka oraz poziom postaci 190+ Piątek Wyprawa z przedmiotami głównie z mapy Zielone Bagniska oraz Gwiezdne krańce Wymagania aby wejść: Przepustka oraz poziom postaci 202+ Przepustka Bojowa zostanie całkowicie przebudowana. Od teraz dostępna będzie dużo większa ilość misji z różnymi celami i zadaniami. Nie będzie już wymagane wykonanie wszystkich zadań aby otrzymać nagrodę główną - będziemy mogli sami zdecydować które misje wykonamy a które nie. Aby odebrać nagrodę główną będzie trzeba wykonać tylko określoną ilość zadań z całej dostępnej puli. Zmianie wizualnej ulegnie również wygląd okna przepustki. Nagrodą główną oczywiście dalej pozostaną unikalne sety. Po odebraniu głównej nagrody otrzymamy Skrzynię Przepustki po otworzeniu której otrzymamy nakładki, fryzurę oraz kostium na naszą postać. Na otworzenie skrzyni tak jak aktualnie są 24 godziny. Jeśli nie zrobimy tego w tym czasie skrzynia zniknie. Po odebraniu nagrody głównej dalej będziemy mogli wykonać pozostałe zadania jeśli będziemy mieli taką ochotę aż do czasu zakończenia sezonu. Na akademii sezony zaczynają się od 1. W opisie przedmiotu widnieć będzie [Przepustka Bojowa Sezon 1] [Akademia 1] Zmieniona przepustka bojowa również w przyszłości pojawi się na serwerze głównym. Na akademii będziecie mogli zdobyć nagrodę za osiągniecie pierwszego maksymalnego poziomu postaci oraz klasy. Nagrodą za osiągniecie pierwszego maksymalnego poziomu niezależnie od klasy postaci jest: 20.000 SM Unikalny Tytuł - TOP 1 Akademia Unikalny zwierzak Dodatkowo możliwe jest osiągniecie TOP 1 jako dana klasa: Wojownik Body Wojownik Mental Sura WP Sura BM Szaman Smok Szaman Healer Ninja Dagger Ninja Archer Nagrody za to osiągniecie: 10.000 SM Unikalny Tytuł Pod koniec akademii odbędzie się Turniej PvP. Turniej będzie podzielony na 3 przedziały poziomowe. Pula nagród będzie bardzo duża! Wszystkie przedmioty zdobyte z Turnieju PvP na akademii zostaną przekazane od razu na główny serwer. Dodatkowo po łączeniu odbędzie się również turniej na serwerze głównym. Wszystkie informacje o turnieju pojawią się bliżej łączenia serwera. Na akademii również odbędzie się Turniej PvE. Będzie on automatyczny i sprawdzi siłę graczy w walce z potworami. Turniej również zostanie podzielony na przedziały poziomowe w pula nagród będzie równie duża jak w PvP. Wszystkie informacje o turnieju pojawią się bliżej łączenia serwera. Niektóre elementy graficzne (logowanie itd) zostaną odświeżone na czas trwania akademii BS będzie szybciej zmieniał bonusy wszystkich przedmiotów (ta zmiana zostanie wprowadzona również na serwer główny) Otwieranie skrzyń wytrychami będzie posiadało lepsze nagrody (ta zmiana zostanie wprowadzona również na serwer główny) Ekwipunek Startowy będzie można zakupić u NPC (ta zmiana zostanie wprowadzona również na serwer główny) Zwiększono ilość punktów grozy za ulepszacze oraz dodanie nowych ulepszaczy do wymiany (ta zmiana zostanie wprowadzona również na serwer główny) Przedmioty będą wpadały do dodatkowego ekwipunku/zwykłego ekwipunku zależnie tylko i wyłącznie od zaznaczonej opcji. Nie będzie już brane pod uwagę czy mamy dany przedmiot w danym ekwipunku czy nie jak aktualnie (ta zmiana zostanie wprowadzona również na serwer główny) 10 1 2 1 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi