Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
FORUM JEST TYLKO DO POGLĄDU. NIE MOŻNA TWORZYĆ KONT. GŁÓWNYM FORUM SERWERA JEST DISCORD: https://discord.com/invite/zB8jUFYy2a

Wrzesień 2022 - Aktualizacja & Wydarzenie


Rekomendowane odpowiedzi

intro.png

Dnia 17.09.2022 o godzinie podanej wcześniej w osobnym temacie zostanie wprowadzana aktualizacja oraz mniejsze wydarzenie Szkolno-Magiczne. Nie będzie to wydarzenie rozmiaru letniego czy wielkanocnego z uwagi na to, że dopiero co zakończyły się te wydarzenia. Aktualizacja natomiast wprowadzi nowy kontent zarówno na wyższe jak i niższe poziomy. Dodatkowo niedługo również pojawi się nowa edycja koła losu za przedmioty z gry z nowymi nagrodami i opcjami wytworzenia losu!

Wydarzenie szkolno-magiczne potrwa do: 01.10.2022

spec_belka1.png

Aktualizacja skierowana jest na różne przedziały poziomowe. Wprowadzi nową wyprawę, nowe przedmioty oraz nowe opcje zarobku.

1.png

1.png2.png

3.png4.png

Komnaty Mrocznego Smoka to nowa wyprawa grupowa na poziom 150 (tylko i wyłącznie).
Na wyprawę możemy udać się raz na 5 godzin w grupie od 2 do 10 osób.

Działający żywioł: Mrok dark.png
Działający bonus: Nieumarli

m1.png

ETAP I

Pokonajcie 200 stworów

ETAP II

Zniszczcie prawidłowy kamień metin

ETAP III

Pokonajcie 5 x Minibossa

ETAP IV

Odblokujcie 4 pieczęcie zdobywając klucze z metinów

ETAP V

Pokonajcie 2 x minibossa

ETAP VI

Pokonajcie głównego władcę

m2.png

Aby wytworzyć przepustkę  magic_pass.png na nową wyprawę grupową musimy zdobyć:

20 x Tarcza Wikingów
20 x Oko Goblina
20 x Piekielna Świeczka
20 x Starożytna Czaszka


2.png

1.png2.png

Aby udać się do Biblioteki Ciemności będziemy musieli posiadać 210 poziom postaci oraz 3 poziom chwały.
Wyprawa nie posiada żadnego limitu czasu. Jest to wyprawa która trzeba robić w pojedynkę.

Działający żywioł: Mrok dark.png
Działający bonus: Brak

m1.png

ETAP I

Pokonaj 300 stworów

ETAP II

Zniszcz 5 kamieni metin

ETAP III

Pokonaj minibossa

ETAP IV

Pokonaj kolejnego minibossa

ETAP V

Pokonaj głównego władcę

m2.png

Przepustkę pass_magic_1.png na nową wyprawę tworzymy z następujących przedmiotów:

1 x 210_Pass_item3.png Piracka Sakwa + 1 x 210_pass_item4.png Piekielny Emblemat + 1 x 210_pass_item5.png Mroczny Kwiat + 1 x pass_create_item1.png Mroczny Artefakt

pass_create_item1.png Mroczny Artefakt zdobędziemy z metinów i władców na mapie 200

3.png

1.png2.png

Aby udać się do Siedziby Króla Słońca będziemy musieli posiadać 210 poziom postaci oraz 5 poziom chwały.

Wyprawa nie posiada żadnego limitu czasu. Jest to wyprawa która trzeba robić w pojedynkę.

Działający żywioł: Światło light.png
Działający bonus: Brak

m1.png

ETAP I

Zniszcz 3 kamienie metin. Każdy może otrzymać obrażenia tylko danego typu
Metin 1: Umiejętności
Metin 2: Polimorfia
Metin 3: Zwykłe hity bez polimorfii

ETAP II

Pokonaj 300 stworów

ETAP III

Pokonaj 3 x Minibossa

ETAP IV

Pokonaj 10 elitarnych stworów

ETAP V

Pokonaj głównego władcę

m2.png

Przepustkę pass_magic_2.png na nową wyprawę tworzymy z następujących przedmiotów:

1 x 210_Pass_item3.png Piracka Sakwa + 1 x 210_pass_item4.png Piekielny Emblemat + 1 x 210_pass_item5.png Mroczny Kwiat + 1 x pass_create_item2.png Świetlisty Artefakt

pass_create_item2.png Świetlisty Artefakt zdobędziemy z metinów i władców na mapie 202

4.png

3.png

Punkty Mistrza można rozwijać posiadając minimalnie 100.000.000 rangi.
U Strażnika Skorpiona będziemy mogli wytworzyć następujące przedmioty:

75 x Bakłażannew_align1.png+ 65 x Czerwona Papryka new_align2.png+ 60 x Brokuł new_align3.png = fruit_coin_1.png Gruszkowa Moneta (100% Szansy na wytworzenie)

55 x Burak new_align4.png+ 50 x Pomidornew_align5.png+ 45 x Ogórek new_align6.png+ 40 x Żółta Papryka new_align7.png = fruit_coin_2.png Cytrynowa Moneta (100% Szansy na wytworzenie)
1 x Gruszkowa Moneta fruit_coin_1.png + 1 x Cytrynowa Moneta fruit_coin_2.png + 1.000 PE + 100 Won fruit_bag_master.png Deser Owocowy (90% Szansy na wytworzenie)

fruit_bag_master.png Deser Owocowy będziemy mogli użyć aby otrzymać 1.000 punktów mistrza. Na użycie deseru mamy 50% szansy.

1.png

Gdy otrzymamy pierwsze punkty mistrza będziemy mogli śledzić nasz postęp w podglądzie postaci. Będziemy mogli odblokować nastepujące stopnie mistrza:

new_align_star_1.png Brązowy Mistrz
Wymagane punkty: 10.000
Otrzymywane bonusy:

Silny przeciwko wszystkim żywiołom +2%

belka.png

new_align_star_2.png Srebrny Mistrz
Wymagane punkty: 25.000
Otrzymywane bonusy:

Silny przeciwko wszystkim żywiołom +4%

belka.png

new_align_star_3.png Złoty Mistrz
Wymagane punkty: 45.000
Otrzymywane bonusy:

Silny przeciwko wszystkim żywiołom +6%

belka.png

new_align_star_4.png Platynowy Mistrz
Wymagane punkty: 70.000
Otrzymywane bonusy:

Silny przeciwko wszystkim żywiołom +8%

belka.png

new_align_star_5.png Diamentowy Mistrz
Wymagane punkty: 100.000
Otrzymywane bonusy:

Silny przeciwko wszystkim żywiołom +10%
Odporność na wszystkie żywioły +2%

2.png

Gdy będziemy posiadali już jakikolwiek stopień mistrza będziemy mogli przełączać wygląd pomiędzy normalną rangą a mistrzowską. Wybraną opcję widzi każdy gracz. Gdy nasza ranga spadnie poniżej 100kk nie będziemy mogli dalej rozwijać stopnia mistrzowskiego jednak nie utracimy go.

 

5.png

soul_bg.png

Duszę to nowy typ przedmiotu który wkładać będzie można do nowego slotu w oknie kostiumów:

0.png

Każdy przedmiot po założeniu wyświetli obok postaci efekt. Efekt ten będzie można ukryć w oknie kostiumów. Dostępne są dwie dusze:

Dusza Mroku (PvE) soul_item_slot_1.png

1.png

Duszę Mroku oraz przedmioty do jej rozwijania zdobędziemy z wyprawy grupowej na 150 poziom.

Dusza Trucizny (PvP) soul_item_slot_2.png

2.png

Duszę Trucizny oraz przedmioty do jej rozwijania zdobędziemy z wyprawy na 3 i 5 poziom chwały.

m3.png

Duszę posiadają stopnie. Każda dusza posiada dokładnie 50 stopni. Każdy stopień duszy zależnie od jej typu zwiększa Silny przeciwko potworom/silny przeciwko ludziom która na maksymalnym poziomie wynosić będzie 25%.
Stopnie możemy rozwijać przy pomocy przedmiotów z nowych wypraw.

6.png

collect.png

Okno wyboru zadań kolekcjonerskich zostało odświeżone. Dodatkowo pojawią się dwa nowe typy zadań.

m5.png

collect_2.png

Pierwsze nowe zdanie to oddawanie symboli. Będziemy mogli oddawać symbole od +6 do +9.

Szansa na oddanie symboli
Symbol +6 -> Bazowa Szansa: 60% (80% z eliksirem) 
Symbol +7 -> Bazowa Szansa: 65% (85% z eliksirem) 
Symbol +8 -> Bazowa Szansa: 70% (90% z eliksirem) 
Symbol +9 -> Bazowa Szansa: 75% (95% z eliksirem) 

Symbole można oddawać co 10 godzin. Aby zmniejszyć czas oczekiwania będziemy mogli użyć Legendarnego Zegaru item1.png
Użycie go skróci pozostały czas oczekiwania o 5h. Natomiast aby zwiększyć szansę na przyjęcie będziemy musieli wytworzyć nowy eliksir.
item2.pngEliksir Symboli tworzy się z 3 x Elementu Symbolu Erufu oraz 15 x Złote Cor Draconis (szlif.) 
Eliksiry tworzy się u Lucrelii.

m6.png

collect_3.png

Drugie nowe zdanie to oddawanie amuletów. Będziemy mogli oddawać amulety od +6 do +9.

Szansa na oddanie amuletów
Amulet +6 -> Bazowa Szansa: 60% (80% z eliksirem) 
Amulet +7 -> Bazowa Szansa: 65% (85% z eliksirem) 
Amulet +8 -> Bazowa Szansa: 70% (90% z eliksirem) 
Amulet +9 -> Bazowa Szansa: 75% (95% z eliksirem) 

Amulety można oddawać co 10 godzin. Aby zmniejszyć czas oczekiwania będziemy mogli użyć Legendarnego Zegaru item1.png
Użycie go skróci pozostały czas oczekiwania o 5h. Natomiast aby zwiększyć szansę na przyjęcie będziemy musieli wytworzyć nowy eliksir.
item3.pngEliksir Amuletów tworzy się z 3 x Czystego Żywiołu Światło oraz 15 x Złote Cor Draconis (szlif.) 
Eliksiry tworzy się u Lucrelii.

7.png

opcje_1.png

Opcje gry oraz systemowe zostały calkowicie zastąpione nowymi ustawieniami gry. Są dużo bardziej przejrzyste od starych.

m4.png

opcje_2.png

Zostały dodane dwie nowe opcje. Zmiana rozmiaru metinów oraz władców. Dzięki nim można zwiększyć rozmiar metinów o maksymalnie 4.5x oraz władców o 3x.
Opcja ta nie działa na legendarnych władców oraz wyprawy grupowe.

8.png

minimap_info.png

Na minimapie pojawią się ikonki ddd.png oznaczające władców. Przyda się to głównie podczas wydarzeń na mapach które nie posiadają teleportacji do władców. Opcję te można wyłączyć w ustawieniach gry.

9.png

zlomiarz.png

Na serwerze pojawi się 5 nowych zadań Złomiarza. Każda nagrodzi nas bonusami.

10.png

kd.png

Na serwerze pojawią się dwa nowe kamienie duszy:

kd_stone1.png Kamień Duszy Żywiołów (Broń)

Poziom 0: Siła na wszystkie żywioły +1%
Poziom 1: Siła na wszystkie żywioły +2%
Poziom 2: Siła na wszystkie żywioły +3%
Poziom 3: Siła na wszystkie żywioły +5%

kd_stone2.png Kamień Duszy Wytrwałości (Zbroja)

Poziom 0: Odporność na umiejętności +1%
Poziom 1: Odporność na umiejętności +2%
Poziom 2: Odporność na umiejętności +3%
Poziom 3: Odporność na umiejętności +5%

Te kamienie duszy można łączyć z pozostałymi nowymi kamieniami.

m7.png

Nowe kamienie duszy możemy otrzymać z bag.png Sakwy Duszy. Sakwa może zawierać:

Kamień Duszy Ataku +0/1/2/3
Kamień Duszy Ludzi +0/1/2/3
Kamień Duszy Walki +0/1/2/3
Kamień Duszy Odporności +0/1/2/3
Kamień Duszy Żywiołu +0/1/2/3
Kamień Duszy Wytrwałości +0/1/2/3

Zdobywamy ją wymieniając kamienie duszy z sakwy oraz te dodane w tej aktualizacji:

5 x Kamień Duszy +0 – 1x Sakwy Duszy bag.png
3 x Kamień Duszy +1 – 1x Sakwy Duszy bag.png
2 x Kamień Duszy +2 – 1x Sakwy Duszy bag.png
1 x Kamień Duszy +3 – 2x Sakwy Duszy bag.png

Kamienie najpierw wymieniamy na Magiczny Odłamek Kamienia np. Kamień Duszy Ataku +3 = Magiczny Odłamek Kamienia (Poz. 3).

 

11.png

npc1.png

Na serwerze pojawi się parę nowych reliktów które zdobędziemy z:

- Aluńska Loteria
- Wyprawa grupowa na 150 poziom postaci
- Wytworzanie z przedmiotów z wyprawy na 3 i 5 poziom chwały
- Do wylosowania z koła losu
- Do wylosowania z cyklicznego kola losu za przedmioty (takie jak np. pajęcze koło)

 

12.png

pets.png

Maksymalny poziom zwierzaka zostanie zwiększony do 300. Zwierzak uzyska również trzy nowe umiejętności.

m9.png

Poziom zwierzaka możemy szkolić Runami Światła.

m8.png

Zwierzak zyska następujące umiejętności:

skill1.png

Mroczna Przysięga
Zwiększenie obrażeń z krytycznego ciosu

skill2.png

Pakt z Mrokiem
Zwiększenie odporności na ludzi

skil3.png

Mroczna Włócznia
Zwiększenie siły przeciwko wszystkim żywiołom

belka.png

Możemy szkolić je przy pomocy nowych ksiąg:

Księga Mroczna Przysięga book1.png
Do wytworzenia wymagane: 3 x Księga Mocy Światła


Księga Pakt z Mrokiem book2.png
Do wytworzenia wymagane: 3 x Księga Defensywy Światła 


Księga Mroczna Włócznia  book3.png
Do wytworzenia wymagane: 2x Księga Mocy Światła, 2x Księga Defensywy Światła

Księgi tworzy się u Ausifa.

spec_belka2.png

Wydarzenie nie będzie aż tak rozbudowane jak letnie, jednak zapewni parę atrakcji jak i unikalne przedmioty do zdobycia.
Podczas wydarzenia pojawi się bonus Siła Magii. Dostępny będzie również pakiet VIP Szkolny vip_school.png

1.png

darmowy_is.png

Od 17.09.2022 po wprowadzeniu aktualizacji będzie można odbierać nowy zestaw darmowego ItemShop. W tym celu będzie trzeba zyskać kod z naszego discorda lub fanpage. Do czasu wprowadzenia aktualizacji Ci którzy jeszcze nie odebrali mogą zdobyć darmowy zestaw ucznia na 7 dni.

W skład nowego pakietu darmowego IS wchodzi:

kostium_m (Kopiowanie).pngfryz_m (Kopiowanie).png300 (Kopiowanie).png400 (Kopiowanie).png500 (Kopiowanie).png600 (Kopiowanie).png700 (Kopiowanie).png800 (Kopiowanie).png900 (Kopiowanie).pngmount_school_icon1.pngtesticon1.pngpet.png

(Kostium, Fryzura, Nakładki, Zwierzak, Wierzchowiec, PPK, Emblemat, VIPY)

2.png

1.png2.png

Szkolna Komnata to wyprawa która dostępna będzie na czas wydarzenia. Aby na nią się udać będziemy musieli zdobyć sch2022_item1.pngPakiet Ksiąg
Jest to przepustka na wyprawę. Zdobędziemy ją z władców na mapach 90-202 oraz z Magicznej Księgi (Wydarzenia odpalanego cyklicznie przez administracje).

e1.png

PRZEDZIAŁ I

90 - 149

PRZEDZIAŁ II

150 - 199

PRZEDZIAŁ III

200

PRZEDZIAL IV

201-210

m1.png

ETAP I

Pokonaj 200 stworów

ETAP II

Zniszcz 5 kamieni metin

ETAP III

Pokonaj 3 x Minibossa

ETAP IV

Pokonaj głównego władcę
 

3.png

boss_map.png

Na mapach 90-202 pojawiać się będą na czas eventu nowi władcy. Na każdej mapie pojawiać się będzie 6 władców. Będziemy mogli zdobyć z nich przepustki na nową wyprawę eventową oraz różne inne rzeczy.
Bić można tylko władców na przedział swojej mapy (np. na mapie 110 można bić od 110 do 130 poziomu postaci). Wyjątek stanowi mapa 200 i 202.

e2.png

Mapa 90: 8 minut
Mapa 110: 13 minut 
Mapa 130: 18 minut
Mapa 160: 20 minut
Mapa 180: 25 minut
Mapa 190: 30 minut
Mapa 200: 35 minut
Mapa 202: 35 minut

4.png

Miasta Pierwsze oraz Mapa Podróży zostały odświeżone na czas wydarzenia.

x1.png

1.png2.png

x2.png

1.png2.png

5.png

marmur.png

Podczas tego wydarzenia będzie można zdobyć Marmury Magicznego Orka polymorph_magic.png
Marmur zapewni następujące bonusy:

Silny przeciwko potworom +20%
Siła Magii +50%
Maks. PŻ +5000


Dodatkowo 200 sztuk tego marmuru będzie można wymienić na Nakładkę na Marmur polymorph_skin_temp.png
 

6.png

npc2.png

Podczas tego wydarzenia będziemy mogli zdobyć następujące tytuły:

school22_title1.png Szkoła 2022
Do zdobycia z Magicznej Księgi
belka.png
school22_title2.png Magiczny Władca
Do zdobycia z władców eventowych
belka.png
school22_title3.png Bibliotekarz
Do zdobycia z wyprawy eventowej
 

7.png

kolo_losu.png

Koło losu zyska nowe wygląd oraz główne nagrody powiązane z wydarzeniem.

9.png

Podczas tego wydarzenia będziecie mogli zdobyć pięć zestawów kostiumów

s1.png

s1.png

s1_2.png

Dostępny z skrzyni doładowań XI.

s2.png

s2.png

s2_2.png

Dostępny z ofert błyskawicznych.

s3.png

s3.png

s3_2.png

Dostępny z koła losu.

s4.png

s4.png

s4_2.png

Dostępny w dropie z szkolnych wypraw (Skrzydła z ofert błyskawicznych).

s5.png

s5.png

s5_2.png

Dostępny w dropie z szkolnych właców (Skrzydła z ofert błyskawicznych).

10.png

Dostępne będą cztery nowe nakladki na szarfy.

1.png2.png3.png4.png

11.png

Podczas tego wydarzenia dostępne będą również nowe zwierzaki.

1.png2.png3.png4.png5.png6.png7.png

12.png

Pojawią się również wierzchowce.

1.png2.png3.png4.png5.png6.png

13.png

Podczas tego wydarzenia nie bedzie zadnych dodatków z łowienia i kopania. Jednak dostępne będą dwie nowe nakladki na te przedmioty.

kilof.pngwedka.png

8.png

Niektóre elementy klienta zyskają nowy wygląd na czas trwania wydarzenia. Przykłady:

graf1.png

graf2.png

c1.png

Podczas trwania wydarzenia będzie mógł zostać odpalony mini event - Magiczne Księgi book_event.png
Podczas jego trwania z stworów będą wypadać tytułowe przedmioty. Zawierać będą mogły przykładowo przepustki na wyprawę z wydarzenia.

c2.png

Po zakończeniu wydarzenia zniknie:

Magiczna Księga
Magiczne Marmury
Skrzynie Magiczych Marmurów
Przepustka na wyprawę eventową

  • PogChamp 3
  • kekw 1
  • WTF 1
  • aha 1
  • Cooooo? 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Quarel zamknął ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...