Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
FORUM JEST TYLKO DO POGLĄDU. NIE MOŻNA TWORZYĆ KONT. GŁÓWNYM FORUM SERWERA JEST DISCORD: https://discord.com/invite/zB8jUFYy2a

gra Poradnik: Jak napisać zgłoszenie w Centrum Pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Poradnik krok po kroku jak napisać tzn. "ticket" w centrum pomocy na serwerowym Discordzie.

Ticket to zgłoszenie wysyłane do administracji Alune. Możesz opisać w nim swój problem z grą, forum lub nawet zgłosić użytkownika łamiącego regulamin. 

Aby napisać zgłoszenie wchodzimy na serwerowego Discorda. Odnośniki do niego są na stronie głównej serwera, forum, a nawet w grze.

0.PNG

Logujemy się na swoje konto Discord lub rejestrujemy się jeśli owego konta nie posiadamy.

Po wejściu na serwer Discord w pierwszej kolejności należy zapoznać się z regulaminem i zaakceptować go ok.PNG

n.PNG h.PNG 

Dzięki tej czynności pokażą nam się wszystkie kanały serwera wraz z Centrum Pomocy.
 

2.PNG

Tworzenie zgłoszenia

Aby utworzyć ticket wchodzimy w zgłoszenia i wybieramy kategorię, która dotyczy naszego problemu.

3.PNG

Po wybraniu kategorii bot wyśle nam wiadomość z numerem naszego ticketu i odnośnikiem do niego. 

ggg.PNG

Treść zgłoszenia

Po kliknięciu w odnośnik możemy zacząć pisać treść naszego zgłoszenia. W tickecie wyświetli się nam wzór, który musimy wypełnić.

5.PNG

Po opisaniu swojego problemu czekamy na odpowiedz administracji.

Jeśli problem zostanie rozwiązany administracja zamknie ticket. Zgłoszenie zostanie automatycznie usunięte po 2 godzinach od zamknięcia. W ciągu tych 2 godzin możesz otworzyć ponownie ticket, gdy masz jeszcze jakieś pytania. 

7.PNG

 

Jeśli chcesz przejrzeć treść zamkniętego zgłoszenia bot w wiadomości prywatnej (jeśli nie masz go zablokowanego) wyśle ci transkrypt. Aby go wyświetlić klikamy Direct Transcript.

9.PNG

 

  • Super! 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...