Daia 98 Napisano 27 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2022 Poradnik krok po kroku jak napisać tzn. "ticket" w centrum pomocy na serwerowym Discordzie. Ticket to zgłoszenie wysyłane do administracji Alune. Możesz opisać w nim swój problem z grą, forum lub nawet zgłosić użytkownika łamiącego regulamin. Aby napisać zgłoszenie wchodzimy na serwerowego Discorda. Odnośniki do niego są na stronie głównej serwera, forum, a nawet w grze. Logujemy się na swoje konto Discord lub rejestrujemy się jeśli owego konta nie posiadamy. Po wejściu na serwer Discord w pierwszej kolejności należy zapoznać się z regulaminem i zaakceptować go . Dzięki tej czynności pokażą nam się wszystkie kanały serwera wraz z Centrum Pomocy. Tworzenie zgłoszenia Aby utworzyć ticket wchodzimy w zgłoszenia i wybieramy kategorię, która dotyczy naszego problemu. Po wybraniu kategorii bot wyśle nam wiadomość z numerem naszego ticketu i odnośnikiem do niego. Treść zgłoszenia Po kliknięciu w odnośnik możemy zacząć pisać treść naszego zgłoszenia. W tickecie wyświetli się nam wzór, który musimy wypełnić. Po opisaniu swojego problemu czekamy na odpowiedz administracji. Jeśli problem zostanie rozwiązany administracja zamknie ticket. Zgłoszenie zostanie automatycznie usunięte po 2 godzinach od zamknięcia. W ciągu tych 2 godzin możesz otworzyć ponownie ticket, gdy masz jeszcze jakieś pytania. Jeśli chcesz przejrzeć treść zamkniętego zgłoszenia bot w wiadomości prywatnej (jeśli nie masz go zablokowanego) wyśle ci transkrypt. Aby go wyświetlić klikamy Direct Transcript. 2 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aluu 44 Napisano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2022 mała pomyłeczka* Ale super poradnik @ Daia 1 1 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi