Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Prezentacja Serwera Alune.pl


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 9.10.2021 o 18:40, shakers napisał:

ten bonus "niewrazliwy na upadek" w zlocie byl robiony na trzezwo czy po prostu osoby tworzace serwer nigdy nie graly w metina?

Po przemyśleniu paru kwestii zastąpiliśmy go bardziej neutralnym bonusem "Odporność na wszystkie żywioły +20%" (na maksymalnym poziomie kamienia)
Zostało to już zaaktualizowane w prezentacji. 

  • Super! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, NoN3 napisał:

@ Quarel

Jako "main" bodego mam jedno pytanie - dlaczego do berka nie został dodany jakiś dodatkowy bonus tak jak u mentala w silnym hp? Tym bardziej po zmianie w złotej runie :P.

Skille bodego domyślnie dają użyteczne bonusy, dodawaliśmy do takich które normalnie na tego typu serwerach są bezuzyteczne

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Quarel napisał:

Skille bodego domyślnie dają użyteczne bonusy, dodawaliśmy do takich które normalnie na tego typu serwerach są bezuzyteczne

Raczej mental zawsze był użyteczny nie mając hp w silnym

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, NoN3 napisał:

Raczej mental zawsze był użyteczny nie mając hp w silnym

nie dosc ze mental pol godziny bije metka to Ty jeszcze chcesz zeby padał bijąc go?

a tak na powaznie to przeciez mental jest tankiem tak? przynajmniej na PLu byl bo mentala mozna bylo powalic na glebe tylko wtedy gdy sie mialo duzo przeszywki, jego ilosc deffa byla ogromna. Wiec czemu nie moze byc tankiem też na innych serwerach?

mentali jest na kazdym serwerze bardzo mało, a Ty jeszcze żydujesz mu hp w silnym xd 

  • Super! 1

0bc9101a73000cf74c2352b7a62edccf.gif

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, NoN3 napisał:

Raczej mental zawsze był użyteczny nie mając hp w silnym

Główny bonus silnego czyli obrona jest bezużyteczna na serwerach easy i easy/medium a nawet mediumach bo bonusy na przeszywkę ma każdy. Body domyślnie ma silne bonusy przykładowo aura która zwiększa wartość ataku wiec nie ma potrzeby dodawania mu dodatkowego.
Tak samo jest w przypadku bezszelestnego chodu który posiada domyślnie szybkość ruchu a jak wiadomo ten bonus jest bezużyteczny gdy każdy posiada bazowo 150 szybkości ruchu + darmowe fioletowe mikstury

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się ciekawie. Mam tylko nadzieję, że "Efekty" w opcjach systemowych pozwolą też zredukować ilość cząsteczek w setach. Są świetne ale jak dla mnie za dużo połysku, szczególnie w większej grupie np. w takim secie mrozu :exploding:

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, vertisan napisał:

Zapowiada się ciekawie. Mam tylko nadzieję, że "Efekty" w opcjach systemowych pozwolą też zredukować ilość cząsteczek w setach. Są świetne ale jak dla mnie za dużo połysku, szczególnie w większej grupie np. w takim secie mrozu :exploding:

Można ukryć zarówno swoje jak i innych efekty

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...