Quarel 1 186 Napisano 9 Października 2021 Udostępnij Napisano 9 Października 2021 Alune to serwer o typie Easy/Medium. Staraliśmy się stworzyć coś więcej niż "typowy" easy. Rozgrywka została rozplanowana tak, aby z początku była łatwa i przyjemna (militar na start, nieskończone zmianki i inne elementy z typu easy), a z czasem stawała się trudniejsza. Przy tworzeniu serwera dbaliśmy o wszystkie możliwe szczegóły - zarówno wizualne, jak i techniczne. Typ serwera: Easy/Medium Maksymalny poziom: 210 Punkty Statystyk: 120 Ilość Królestw: 2 Ilość bonusów: 5 Dostępne kanały: 6 Ilość klas postaci: 4 Na serwerze usprawniliśmy wiele rzeczy, które od zawsze były problematyczne w tej grze. Zmiany te sprawią ze rozgrywka na serwerze będzie dużo przyjemniejsza nawet dla graczy, którzy posiadają słabsze komputery. Pierwsze ładowanie oraz wchodzenie z wyboru postaci jest dużo szybsze Teleportacja/Zmiana kanału jest dużo szybsza Naprawiono większość wycieków pamięci pojawiających się przy teleportacji Zmniejszono spadki FPS, gdy na ekranie wyświetlane jest wiele obiektów (Gracze, stwory, npc) Poprawiono renderowanie tekstu, co skutkuje większą ilością FPS, gdy na ekranie jest wiele nazw Usunięto laga podczas wchodzenia na wierzchowca Nawet przy dużej ilości obiektów w pobliżu (np. sklepów) nie wyrzuci nas podczas logowania do gry Przy zminimalizowaniu klienta nie pojawia się czarny ekran Poprawiono odświeżanie efektów (np. animowanych nakładek) po zminimalizowaniu klienta Zoptymalizowano wiele pakietów przesyłanych pomiędzy serwerem a klientem i odwrotnie Poprawiono synchronizacje stworów podczas używania pelerynki Poprawiono laga przy biciu stworów Na serwerze spotkacie dwa królestwa: Alara będące dawnym królestwem Jinno Nelia będące dawnym królestwem Shinsoo Królestwa mają również odświeżone pierwsza miasta. Doświadczenie na serwerze jest przyjemne. Jak to bywa na tego typu serwerach poziom nie jest tu najważniejszy, wiec aby wbić go na maksymalny nie będziecie musieli siedzieć i trzymać dziesiątki godzin spacji - jest to odpowiednio dostosowane. Nie oznacza to oczywiście, że wbijecie go w 2 godziny. Na serwerze spotkacie cztery rodzaje pierścieni, które ułatwią wam pozyskiwanie doświadczenia: Pierścień Doświadczenia (20%) Zwiększa doświadczenie o 20% na 1h. Nie łączy się z pierścieniem 30% i 50%. Łączy się z pierścieniem VIP Pierścień Doświadczenia (30%) Zwiększa doświadczenie o 30% na 1h. Nie łączy się z pierścieniem 20% i 50%. Łączy się z pierścieniem VIP Pierścień Doświadczenia (50%) Zwiększa doświadczenie o 50% na 1h. Nie łączy się z pierścieniem 20% i 30%. Łączy się z pierścieniem VIP Pierścień Doświadczenia (VIP) Zwiększa doświadczenie o 50% na wybrany przez nas czas. Łączy się z aktualnie założonym pierścieniem z gry. Drop przedmiotów został tak ustalony, aby każde miejsce było warte odwiedzenia. Nie spotkacie tutaj dropu standardowego syfu, który jest nikomu nie potrzebny (nimfy, biżuteria na niskie poziomy itd). Od samego początku będziecie otrzymywali tylko przedmioty, które są użyteczne na serwerze. W zdobywaniu przedmiotów dodatkowo pomóc wam mogą trzy rodzaje rękawic, które spotkacie na serwerze. Rękawica Złodzieja (30 minut) Zapewnia 30% szansy podczas wyprawy na dodatkowe przedmioty (z rękawicą VIP jest to 70%) Rękawica Złodzieja (1h) Zapewnia 50% szansy podczas wyprawy na dodatkowe przedmioty (z rękawicą VIP jest to 90%) Rękawica złodzieja (VIP) Zapewnia 60% szansy podczas wyprawy na dodatkowe przedmioty. Efekt łączy się z rękawicami z gry. Na serwerze spotkacie cztery rodzaje walut: Yang - Standardowa waluta na serwerze Won - Otrzymywane poprzez wymianę Yang, 1kkk = 1 Punkty Grozy - Zdobywane z dropu oraz wymiany ulepszaczy (Więcej w dalszej części prezentacji) Punkty Egzekucji - Zdobywane za pokonywanie władców i niszczenie metinów (Więcej w dalszej części prezentacji) Yang na Won oraz odwrotnie możecie wymienić klikając ikonki () w panelu walut pod ekwipunkiem: oraz jeśli chcecie dokonać szybkiej wymiany większej ilości na raz, możecie kliknąć na pole z ilością, by otworzyć rozbudowaną wymianę: Yangi na serwerze wypadają w dość sporej ilości, jednak dostosowanej do całej rozgrywki. Poza klasycznym wypadaniem z każdego stwora uzyskać możemy Pirackie Monety. Brązowa Piracka Moneta 500.000 Srebrna Piracka Moneta 1.000.000 Złota Piracka Moneta 1.500.000 Monety rozmieniamy klikając na nie Nie jest pobierana przy tym żadna prowizja. Wszystkie zdobyte waluty wyświetlają się obok pasków zdrowia w nowym oknie. Można wyłączyć widok w opcjach gry, Na start gry otrzymamy wiele przydatnych przedmiotów oraz podstawowy ekwipunek. Lista otrzymywanych rzeczy: Startowa broń i zbroja Startowa biżuteria PvE Nakładka z bonusami PvE Kostium i Fryzura z bonusami w PvE w kolorach zależnych od królestwa Wierzchowiec z bonusami PvE i kolorem zależnym od królestwa Zwierzak z 1 poziomem Wzmocnienia Boga Smoków x20 Dłonie Krytyka i Szycia x20 Nieskończone zaczarowanie i wzmocnienie Peleryna Władców (Przywołuje tylko bossy) na stałe Peleryna Potworów (Przywołuje tylko potwory) na stałe Autopotki i Eliksiry szybkości ruchu/ataku na stałe Magiczne Metale Wbudowane 150 szybkości ruchu Koń Militarny, Dowodzenia, Combo oraz Polimorfia na maksymalnym poziomie Zwój Pomocnika (Autobuff) Na serwerze większość okien w grze posiada przycisk Dzięki niemu będziecie mogli sprawdzić krótki opis danego okna bez potrzeby pytania lub szukania odpowiedzi jak działa. Przykłady: Na serwerze nie mogło zabraknąć rozbudowanego panelu bocznego. Można go w każdej chwili ukryć. Ukrywanie zapisuje się w ustawieniach klienta i nawet po jego ponownym otworzeniu nie ulega zmianie, Panel boczny oraz jego opcje prezentuje się następująco: Na serwerze umiejętności nie są trudne w szkoleniu, jak to bywa na serwerach tego typu. Po osiągnięciu 5 poziomu wyświetli wam się okno wyboru klasy: Otrzymacie wtedy wszystkie umiejętności na poziomie G1. Aby szkolić je na P musicie zdobyć kamienie duchowe: Kamień Duchowy Szkolenie każdego poziomu od G1 do P bez limitu czasu Tęczowy Kamień Natychmiastowe szkolenie umiejętności z G do P Kamienie duchowe będziecie mogli zdobyć z metinów już w pierwszych miastach. Wszystkie umiejętności na poziomie P oraz każda pasywna posiadają zmieniony wygląd. Dodatkowo na serwerze istnieje możliwość kolorowania umiejętności: Aby zabarwić naszą umiejętność musi ona posiadać poziom P, a my musimy posiadać 150 poziom oraz Zwój Koloru Umiejętności Po użyciu zwoju przez 15 minut dowolnie możemy zmieniać kolory zależnie od upodobania. Przykład: Wprowadzono parę zmian w umiejętnościach: Silne Ciało Dodaje od teraz postaci dodatkowe HP Zwiększenie Ataku Wartość Ataku została zwiększona. Dodatkowo dodaje magiczny atak Bezszelestny Chód Zwiększa dodatkowo szybkość zaklęcia Odbicie Wartość odbicia została zmodyfikowana oraz działa w 100% prawidłowo Dodatkowo bonus "Atak Magiczny" działa prawidłowo. Domyślnie działał tylko gdy był przypisany do broni. Wszystkie umiejętności typu aura posiadają również toggle. Wszystkie umiejętności buffujące takie jak: Zwiększenie Ataku Zwinność Pomoc Smoka Błogosławieństwo Odbicie Nakładane są na wszystkich członków naszej grupy. Na serwerze spotkacie wiele nowych umiejętności pasywnych. Standardowe takie jak: Polimorfia Combo Dowodzenie otrzymujecie na maksymalnym poziomie zaraz po założeniu postaci. Rozwijać będziecie musieli nowe umiejętności: Poskramiacz Silny przeciwko potworom Zabijaka Silny przeciwko ludziom Metinologia Silny przeciwko metinom Bossologia Silny przeciwko władcom Tytan Zwiększa Punkty Życia Poskramiacz Wypraw Zwiększa obrażenia na wyprawach Obrońca Wypraw Zwiększa odporność na wyprawach Trzy z nich: Poskramiacz, Tytan oraz Zabijaka szkolimy nowymi księgami: Księga Poskramiacz Maksymalny poziom 40, szkolenie co 1 godzinę Księga Zabijaka Maksymalny poziom 40, szkolenie co 1 godzinę Księga Tytan Maksymalny poziom 40, szkolenie co 1 godzinę Poskramiacz i Obrońca Wypraw szkolimy w nowym oknie przy pomocny Znaków i Symboli wydropionych na wyprawach: Umiejętność Bossologia szkolimy wykonując zadania które otrzymujemy automatycznie. Maksymalny poziom umiejętności to 25. Umiejętność Metinologia szkolimy wykonując zadania które otrzymujemy automatycznie. Maksymalny poziom umiejętności to 20. Kowalstwo zwiększa nam szanse na pomyślne ulepszenie o 1% za każdy poziom umiejętności. Maksymalny poziom to 5. Rozwijamy ją wykonując zadania u kowala. Na serwerze Zaczarowanie Przedmiotu oraz Wzmocnienie są na stałe. Dostępne są również unikalne zaczarowania do zdobycia głównie z łowienia, które pozwalają zmieniać dwa pierwsze bonusy w broniach posiadających średnie oraz umiejętności Gdy włożymy przedmioty do BS, znikają one z naszego ekwipunku i pozostają w oknie zmieniania aż ich nie wyciągniemy. BS bonuje nawet po zamknięciu okna, zmianie kanału lub teleportacji. Można bonować w nim emblematy, amulety oraz pasy. Gdy przedmiot zostanie wybonowany otrzymamy wiadomość szept oraz powiadomienie na górze ekranu: Możliwe jest dodawanie przedmiotów do okna BS poprzez Dodatkowo można zapisać własne szablony: W panelu postaci znajdziemy wysuwaną tabele bonusów. Maksymalne bonusy dodatkowo posiadają specjalne oznaczenie w postaci ikonki: Jeśli ktoś lubi bonować ręcznie, dostępny jest wygodny zmieniacz. Można go również używać do zaczarowań specjalnych (np. do emblematów). W oknie możliwa jest zmiana przy użyciu przycisku Pod klawiszem dostępna jest mapa z wszystkimi lokacjami na serwerze. Po najechaniu na nazwę mapy wyświetli wam się informacja jakie metiny, bossy oraz legendy są tam dostępne. Metiny i Władcy na podstawowych mapach zostały zastąpione nowymi. Dodatkowo na wszystkich mapach respy są większe, a stwory odradzają się dużo szybciej. Metiny na podstawowych mapach mają czas odrodzenia zależny od swojego poziomu (M1 - 2 minuty, Czerwony Las - 5 minut) Władcy na podstawowych mapach mają czas odrodzenia zależny od swojego poziomu (Dolina Orków - 5 minut, Czerwony Las - 8 minut) Wymagany poziom: 70 Działający bonus: Silny przeciwko diabłom Odporność: Błyskawice Wymagany poziom: 90 Działający bonus: Silny przeciwko orkom Odporność: Ziemia Wymagany poziom: 110 Działający bonus: Silny przeciwko diabłom Odporność: Lód Wymagany poziom: 130 Działający bonus: Silny przeciwko mistykom Odporność: Wiatr Wymagany poziom: 160 Działający bonus: Silny przeciwko zwierzętom Odporność: Ogień Wymagany poziom: 180 Działający bonus: Silny przeciwko nieumarłym Odporność: Mrok Wymagany poziom: 190 Działający bonus: Silny przeciwko starożytnym Odporność: Błyskawice Wymagany poziom: 200 Działający bonus: Brak Odporność: Światło Wymagany poziom: 202 Działający bonus: Brak Odporność: Światło Wymagany poziom: 210 Wymagany poziom chwały: 6 Działający bonus: Nawałnica Odporność: Lód Na serwerze spotkacie wiele wyzwań od 60 do 210 poziomu postaci. Na wyzwanie będziecie mogli udać się przez mapę podróży, na której spotkacie wszystkie NPC. Możecie wykorzystać okno w panelu bocznym, aby udać się bezpośrednio pod NPC. Wszystkie wyzwania dostępne są solo! Nie potrzebujemy na nie grupy. Dostępne są w nim również rankingi czasu i ukończeń: Możliwy jest również powrót na wyzwanie u NPC, jeśli wywali nas podczas wyprawy. Po ukończeniu każdego wyzwania wyświetlać będą wam się 4 karty oraz czas jaki zajęło wyzwanie. Gdy wybierzecie jedną z kart otrzymacie nagrodę zależną od wyzwania na jakim jesteście. Można również ponownie rozpocząć wyprawę bez okna ładowania. Wymagany poziom: 60 Działający bonus: Silny przeciwko nieumarłym Odporność: Mrok Przepustka: Cała Wieża Demonów została odświeżona i zmieniona wizualnie. Dodatkowo na ostatnim piętrze możemy poświęcić skrzynie umarłego rozpruwacza, aby udać się na bonusowe piętro ze złotą śmiercią, z której możemy zdobyć zbroje do PvE. Wymagany poziom: 75 Działający bonus: Silny przeciwko nieumarłym Odporność: Mrok Przepustka: Wymagany poziom: 90 Działający bonus: Silny przeciwko orkom Odporność: Ziemia Przepustka: Wymagany poziom: 110 Działający bonus: Silny przeciwko mistykom Odporność: Wiatr Przepustka: Wymagany poziom: 130 Działający bonus: Silny przeciwko diabłom Odporność: Ogień Przepustka: Wymagany poziom: 130 - 160 Działający bonus: Silny przeciwko mistykom Odporność: Wiatr Przepustka: Na wyprawę można chodzić raz na godzinę. (Na akademii co 30 minut) Wymagany poziom: 140 Działający bonus: Silny przeciwko starożytnym Odporność: Błyskawice Przepustka: Wymagany poziom: 150-180 Działający bonus: Silny przeciwko orkom Odporność: Światło Przepustka: Wymagany poziom: 160 Działający bonus: Silny przeciwko nieumarłym Odporność: Mrok Przepustka: Wymagany poziom: 170 Działający bonus: Silny przeciwko orkom Odporność: Ziemia Przepustka: Wymagany poziom: 180 Działający bonus: Silny przeciwko zwierzętom Odporność: Lód Przepustka: Wymagany poziom: 180 Działający bonus: Silny przeciwko nieumarłym Odporność: Mrok Przepustka: Wyprawa dostępna jest tylko w sobotę i niedziele. Wymagany poziom: 190 Działający bonus: Silny przeciwko zwierzętom Odporność: Mrok Przepustka: Wymagany poziom: 195 Działający bonus: Silny przeciwko mistykom Odporność: Mrok Przepustka: Wymagany poziom: 200 Działający bonus: Silny przeciwko starożytnym Odporność: Lód Przepustka: Wymagany poziom: 200 Działający bonus: Silny przeciwko starożytnym Odporność: Mrok Przepustka: Wymagany poziom: 200 Działający bonus: Silny przeciwko starożytnym Odporność: Światło Przepustka: Wymagany poziom: 202 Działający bonus: Brak Odporność: Światło Przepustka: Wymagany poziom: 206 Działający bonus: Brak Odporność: Światło Przepustka: Wymagany poziom: 210 Działający bonus: Brak Odporność: Światło Przepustka: Wymagany poziom: 210 Wymagany poziom chwały: 3 Działający bonus: Brak Odporność: Mrok Przepustka: Wymagany poziom: 210 Wymagany poziom chwały: 5 Działający bonus: Brak Odporność: Światło Przepustka: Wymagany poziom: 210 Wymagany poziom chwały: 7 Działający bonus: Nawałnica Odporność: Błyskawice, Nawałnica Przepustka: Wymagany poziom: 210 Wymagany poziom chwały: 9 Działający bonus: Nawałnica Odporność: Wiatr, Nawałnica Przepustka: Wymagany poziom: 150 Działający bonus: Nieumarle Odporność: Mrok Przepustka: Wyprawę można wykonywać raz na 5 godzin. Wymagany poziom: 200 Działający bonus: Brak Odporność: Ziemia Przepustka: Wyprawę można wykonywać raz na 10 godzin. Wymagany poziom: 210 Wymagany poziom chwały: 5 Działający bonus: Brak Odporność: Światło Przepustka: Wyprawę można wykonywać raz na 10 godzin. Wymagany poziom: 210 Wymagany poziom chwały: 10 Działający bonus: Nawałnica Odporność: Lód, Nawałnica Przepustka: Wyprawę można wykonywać raz na 24 godziny. Legendarni Władcy to specjalne istoty, które pojawiają się raz na 24 godziny, a czasami raz na parę dni. Zabicie ich będzie bardzo trudnym wyzwaniem, ale nagroda jest tego warta. Posiadają oni odporności na różne bronie, a czasami dynamicznie zmieniają ją podczas jednej walki! Miejsca występowania: Pustynny Kraniec (Poz. 130-150) Dni respu: Codziennie Godzina: 20:00 Miejsca występowania: Leśna Kraina (Poz. 130) Dni respu: Codziennie Godzina: 19:00 Miejsca występowania: Słoneczna Pustynia (Poz. 160) Dni respu: Codziennie Godzina: 19:00 Miejsca występowania: Trujące Ziemie (Poz. 180) Dni respu: Codziennie Godzina: 21:00 Miejsca występowania: Zakątek Elfów (Poz. 190) Dni respu: Codziennie Godzina: 21:00 Miejsca występowania: Zakątek Elfów (Poz. 190) Dni respu: Środa, Sobota Godzina: 20:00 Miejsca występowania: Siedlisko Tariela (Poz. 210, Poz. Chwały 3) Dni respu: Codziennie Godzina: 20:00 Miejsca występowania: Mroczna Arena (Poz. 210, Poz. Chwały 8) Dni respu: Codziennie Godzina: 20:00 Na serwerze Marmury Polimorfii możecie zakupić w panelu bocznym. Koszt jednego marmuru to 5kk . Możecie podać tam dowolną ilość, jaką chcecie jednorazowo zakupić. Dodatkowo na serwerze możecie zdobyć specjalne wzmocnienia do marmurów: Wzmocnienie Ofensywne Silny przeciwko potworom, Średnie Obrażenia, Wartość Ataku Wzmocnienie Defensywne Odporność na potwory, Maks. PŻ, Odporność na Obrażenia Wzmocnienie Mieszane Silny przeciwko potworom, Odporność na Obrażenia, Wartość Ataku Polimorfie możecie wyłączyć klawiszem P oraz CTRL + X. Istnieją dodatkowo nakładki na marmury które można zdobyć podczas różnych wydarzeń. Na serwerze wasz zwierzak będzie mógł osiągnąć aż 300 poziom. Rozwijać go będziecie mogli przy pomocy run zwierzaka: Runa Zwierzaka (+50 XP) Runa Zwierzaka (+100 XP) Runa Zwierzaka (+250 XP) Runa Zwierzaka (+500 XP) Runa Zwierzaka (+1000 XP) Runa Zwierzaka (+2000 XP) Runa Światła (+1000 XP) Zwierzak po osiągnięciu poziomu zdobywać będzie punkt umiejętności. Jednak aby je rozdać będziecie musieli posiadać Ciasteczko Zwierzaka Umiejętności dzielą się na PvE oraz PvP. W każdą możecie rozdać 20 punktów. Potem musicie zdobyć specjalne księgi i kamienie. Księgi można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Zwierzaka Może wypaść wam z niej jedna z 10 ksiąg, zależnie czy księga jest PvE czy PvP ma inny kolor: Księga Umiejętności PvE Księga Umiejętności PvP Po osiągnięciu umiejętności G1 możecie szkolić je do P przy pomocy Kamieni Zwierzaka (Księgi i Kamienie te następnie można przerabiać na księgi do szkolenia umiejętności światła i mroku) Szansę na szkolenie możecie zwiększyć przy pomocy Rady Zwierzaka Dodatkowo z każdym poziomem wasz zwierzak rośnie. Odświeżane jest to natychmiastowo: Umiejętności zwierzaka prezentują się następująco: Dodatkowo gdy osiągniecie wszystkie umiejętności zwierzaka na poziomie P, każda umiejętność zyska dodatkowy bonus (nie dotyczy umiejętności światła i mroku): Dla zwierzaka możecie zdobyć trzy przedmioty, które można ulepszać: Pozłacana Obroża Poziom Zwierzaka: 50~200 Silny przeciwko potworom: 3~15% Szybkość Ataku: 1~10% Wartość Ataku: 15~100 Przedmiot ten następnie można przerabiać na Turkusową Obroże. Bambusowa Smycz Poziom Zwierzaka: 50~200 Silny przeciwko ludziom: 3~10% Obrażenia Umiejętności: 1~10% Przedmiot ten następnie można przerabiać na Turkusową Smycz. Topazowa Zbroja Poziom Zwierzaka: 50~200 Odporność na potwory: 1~5% Odporność na Obrażenia: 1~5% Maks. PŻ: 500~7000 Przedmiot ten następnie można przerabiać na Turkusową Zbroje. Możecie również zmienić nazwę waszego zwierzaka przy pomocy Olejku Zwierzaki przywołuje kombinacja CTRL + P. Możecie również zmienić wygląd zwierzaka zakładając do okna pieczęć Jest to tylko przykładowy wygląd, zwierzaków jest dużo więcej! Wierzchowiec na serwerze ma swój własny poziom. Nie jest to poziom konia! Każdy na start otrzymuje 21 poziom (militara). Wierzchowiec nie jest już zakładany w slot i zdejmowany przy każdym zejściu. Po założeniu pieczęci wierzchowca pozostaje ona w oknie, aż jej nie zdejmiemy. Zmiana wierzchowca wygląda następująco: Na wierzchowca działają wszystkie skróty klawiszowe które działają również na konia: CTRL + G/H CTRL + J CTRL + B Możliwe jest szybkie wchodzenie na wierzchowca, nawet jeśli aktualnie nie jest przywołany. Dodatkowo zniknął lag przy wchodzeniu na wierzchowca oraz możliwe jest ukrycie przywołanych wierzchowców w opcjach gry. Wierzchowce również skalują się, gdy na nie wchodzimy i schodzimy: Wierzchowca można szkolić do 80 poziomu, dzięki specjalnym medalom: Niebieski Medal Wierzchowca (+10 XP) Fioletowy Medal Wierzchowca (+25 XP) Złoty Medal Wierzchowca (+50 XP) Zielony Medal Wierzchowca (+100 XP) Burzowy Medal Wierzchowca (+1 XP) Każdy poziom wierzchowca zwiększa bonusy podczas jazdy: Nadanie nazwy wierzchowca poprzez również zwiększa bonusy. Dla wierzchowca możecie założyć następujące przedmioty: Bambusowe Siodło Zdobywanie Yang: +10% Punkty Doświadczenia: +5% Silny przeciwko potworom: +5% Skórzane Siodło Dodatkowe Obrażenia na wyprawach: +10% Odporność na wyprawach: +10% Srebrna Podkowa Wartość Ataku: +100 Silny przeciwko potworom: +5% Złota Podkowa Wartość Ataku: +100 Średnie Obrażenia: +5% Sygnet Wierzchowca Obrażenia Umiejętności: +5% Silny przeciwko nawałnicy: +10% Średnie Obrażenia: +5% Przedmiot ten działa nawet gdy nie jesteśmy na wierzchowcu, można ulepszać go od +0 do +9. Jest to tylko przykładowy wygląd, wierzchowców jest dużo więcej! Zbroje i broń PvP tworzyć można z broni 65 poziom (bojowy itd) oraz zbroi z Czarnej Stali. Zestaw ten dostępny jest od 90 poziomu postaci. Zestaw ten dostępny jest od 120 poziomu postaci. Zestaw ten dostępny jest od 140 poziomu postaci. Zestaw ten dostępny jest od 160 poziomu postaci. Zestaw ten dostępny jest od 180 poziomu postaci. Zestaw ten dostępny jest od 200 poziomu postaci. Zestaw ten dostępny jest na 201-210 poziom postaci. Bronie PvE tworzyć można z broni na 75 poziom postaci. Bronie 75 możecie zdobyć ze skrzyń umarłego rozpruwacza lub wymieniając jego skrzynie. Zbroje PvE musicie wydropić ze skrzyni złotej śmierci. Zestaw ten dostępny jest od 80 poziomu postaci. Zestaw ten dostępny jest od 110 poziomu postaci. Zestaw ten dostępny jest od 130 poziomu postaci. Zestaw ten dostępny jest od 170 poziomu postaci. Zestaw ten dostępny jest od 200 poziomu postaci. Zestaw ten dostępny jest na 201-210 poziom postaci. Zestaw ten dostępny jest na 210 poziomu postaci oraz 6-10 poziom chwały. Biżuterie, hełmy, tarcze, buty oraz pasy PvP tworzyć można z ekwipunku dostępnego u handlarzy. Natomiast biżuterie PvE z setu, który dostajecie na start gry. Do wszystkiego wkładany jest jeden rodzaj przetopu odpowiedniego dla danego setu (również do pasów). Zestaw ten dostępny jest od 100 poziomu postaci. Zestaw ten dostępny jest od 140 poziomu postaci. Zestaw ten dostępny jest od 180 poziomu postaci. Zestaw ten dostępny jest od 200 poziomu postaci. Zestaw ten dostępny jest na 201-210 poziom postaci. Zestaw ten dostępny jest od 1-60 poziomu postaci. Zestaw ten dostępny jest od 70 poziomu postaci. Zestaw ten dostępny jest od 150 poziomu postaci. Zestaw ten dostępny jest od 200 poziomu postaci. Zestaw ten dostępny jest na 201-210 poziom postaci. Przedstawiamy tutaj przykładowe zestawy kostiumów, jakie znajdziecie na serwerze. Poza nimi znajdziecie jeszcze wiele różnych fryzur kostiumów i nakładek. Znajdziecie praktycznie wszystkie najlepsze z globalnego serwera, takie jak bojowniki, halloweenowe 2020 i wiele innych. Zestawów na serwerze jest już ponad 300 i ciągle dochodzą nowe! Nakładki specjalne wyróżniają się animacjami i innymi specjalnymi efektami. Na serwerze kamienie duszy dostępne są od +5 do +9 (oraz dodatkowo legendarny poziom). Kamienie duszy +5 można zakupić u NPC i nie są zdatne do dalszego ulepszania. Kamienie duszy +6/7 można wydropić oraz zdobyć za Punkty Egzekucji Można je ulepszać maksymalnie do +9. Z kamieni +9 można tworzyć natomiast legendarne kamienie. Dodatkowo w opisie kamieni duszy widoczna jest szansa na ich umieszczenie, szansa zależna jest od stopnia kamienia: U handlarki możecie również zakupić zwój, który pozwala usunąć bezpowrotnie kamień duszy ze zbroi/broni: Aby wytworzyć legendarne kamienie duszy musicie posiadać 10 dowolnych kamieni duszy +9. Gdy je posiadacie, możecie udać się do NPC Lucrelia w pierwszym mieście: Następnie musicie wybrać opcję tworzenie legendarnych kamieni - wygląda ona następująco: Bazowa szansa na wytworzenie legendarnego kamienia to 30%. Możliwe jest jej zwiększenie do 80% przy pomocy Odłamków Kamienia Duszy Legendarne kamienie dodatkowo posiadają jeden bonus więcej. Legendarny Kamień Penetracji Szansa na cios przeszywający +30%, Odporność na cios przeszywający +5% Legendarny Kamień Śmierci Szansa na cios krytyczny +30%, Odporność na cios krytyczny +5% Legendarny Kamień Zaklęcia Szybkość Zaklęcia +50%, Dodatkowe obrażenia na wyprawach +5% Legendarny Kamień Wojownika Silny przeciwko wojownikom +40%, Odporność na wojowników +3% Legendarny Kamień Ninja Silny przeciwko ninjom +40%, Odporność na ninje +3% Legendarny Kamień Sury Silny przeciwko surom +40%, Odporność na sury +3% Legendarny Kamień Szamana Silny przeciwko szamanom +40%, Odporność na szamanów +3% Legendarny Kamień Potwora Silny przeciwko potworom +45%, Odporność na potwory +2% Legendarny Kamień Uchylenia Szansa na blok ciosu +16%, Przebicie odporności +3% Legendarny Kamień Uniku Szansa na uniknięcie strzały +16%, Redukcja siły +3% Legendarny Kamień Witalności Maks. PŻ +8000, Wartość obrażeń dodanych do PŻ +5% Legendarny Kamień Obrony Obrona +400, Wartość Ataku +100 Legendarny Kamień Szybkości Szybkość Ruchu +50%, Statystyki +10 Możecie zniszczyć swoje kamienie duszy +9, aby uzyskać z nich odłamek kamienia Odłamki wykorzystywane są do zwiększania szansy przy tworzeniu legendarnych kamieni oraz do wymiany na przedmioty. Za odłamki możecie również uzyskać Worek Nowych Kamieni Duszy oraz Zwój Odblokowania Gniazdka . Zwój Odblokowania umożliwia uzyskanie 4 slotu na kamienie duszy w broniach, które posiadają go już 3: Na serwerze występują cztery nowe kamienie duszy - dwa do zbroi i dwa do broni. Jednocześnie w przedmiocie możecie mieć tylko jeden taki kamień. Dostępne są następujące kamienie: Kamień Duszy Ataku Procentowa Wartość Ataku Kamień Duszy Ludzi Silny przeciwko ludziom Kamień Duszy Odporności Odporność na ludzi Kamień Duszy Walki Odporność na potwory Kamień Duszy Walki Siła na wszystkie żywioły Kamień Duszy Walki Odporność na Umiejętności Kamienie możecie uzyskać z Sakwy Kamieni oraz z Sakwy Duszy Wypadają losowo od +0 do +3 i nie można ich ulepszać dalej. Na serwerze dostępne jest zadanie na oddawanie kamieni duszy +9 oraz legendarne kamienie. Z każdego rodzaju kamienia będziecie musieli oddać 10 sztuk. Kamienie można oddawać co określoną ilość czasu (zaleznie od typu kamieni). Gdy oddacie pierwszy kamień z danego rodzaju, nie będziecie mogli oddać kamieni innego rodzaju, aż nie skończycie pierwszego. W zadaniu mogą wam pomóc: Eliksiry Duszy Zwiększa szanse na przyjęcie kamienia do 100% (Kamienie Duszy +9) Zegar Duszy Resetuje czas potrzebny do oddania kolejnego kamienia (Kamienie Duszy +9) Legendarny Eliksir Zwiększa szanse na przyjęcie kamienia do 70% (Legendarne Kamienie) Legendarny Zegar Zmniejsza czas do oddania następnego kamienia o 3 godziny (Legendarne Kamienie) Na serwerze sklepy offline dostępne są od 30 poziomu postaci. Podstawowo każdy sklep wystawiany jest na 48 godzin. Posiadając pakiet premium wasz sklep wystawi się na 24 godziny dłużej. Dodatkowo z różnych zadań oraz systemów będziecie mogli uzyskać Zegar Czasu Sklepu Pozwala on przedłużyć otwarty sklep o 1 dzień. Możliwe jest sprawdzenie lokalizacji sklepu na mapie po najechaniu na Dostępne opcje w sklepie: Otwórz Sklep Otwórz ponownie z całą pozostała zawartością Edytuj sklep (dodaj i usuń przedmioty) Zamknij Sklep Wyszukiwarka Wypłać zarobek Przedłuż sklep Historia sklepu W sklepie możliwe jest wystawienie za 3 waluty: Dodatkowo w oknie sklepu dostępy jest przycisk do wysyłania wiadomości szept Oraz historia sklepu pod przyciskiem W oknie dostępna jest wyszukiwarka. Nawet gdy ukryjemy sklepy w opcjach gry to podczas wyszukiwania przedmiotów, odkryte zostaną te sklepy, które posiadają wyszukiwany przedmiot. Po kliknięciu na wyszukany sklep efekt jego zmieni się na czerwony: A szukane przedmioty oznaczone specjalnym efektem: Wyszukiwarka posiada dodatkowo wiele opcji jak szukanie kategorii oraz wielu przedmiotów na raz. Na serwerze spotkacie szarfy z absorpcją. Do szarf możliwe jest umieszczanie tylko broni. Szarfa może posiadać maksymalnie 30% na stopniu unikatowym. Dodatkowo możliwe jest zwiększenie czasowo absorpcji do 30% przy pomocy wzmocnień: Wartość włożonej broni obliczana jest dynamicznie i nawet po włożeniu wzmocnienia do szarfy, która posiada już wkład, wszystko automatycznie się przeliczy. Dostępne są następujące wzmocnienia do szarf: Czerwone Wzmocnienie Dodatkowe 2% absorpcji na 1 dzień Fioletowe Wzmocnienie Dodatkowe 3% absorpcji na 1 dzień Niebieskie Wzmocnienie Dodatkowe 4% absorpcji na 1 dzień Żółte Wzmocnienie Dodatkowe 6% absorpcji na 1 dzień Wzmocnienia możecie zdobyć ze specjalnej skrzyni , która do uzyskania jest głównie na wybranych wyprawach. Możecie wytworzyć cztery rodzaje szarf z wydropionych sukien: Sukno Władcy Sukno Mistrza Sukno Króla Sukno Księcia A następnie łączyć dowolne rodzaje szarf, aby osiągnąć jej wyższy poziom. Potrzebny dodatkowo jest Plan Udoskonalania Szarfy w ilości zależnej od stopnia ulepszania szarfy. Nie są to wszystkie wyglądy szarf. Możemy zdobyć wiele innych dzięki systemowi barwienia, o czym w dalszej części prezentacji. W oknie można używać klawisza Aby stworzyć szarfy 30% będziemy musieli niszczyć szarfy 25% a potem ulepszać wybraną szarfę w specjalnym oknie: Szarfy posiadają wiele różnych wyglądów. Wygląd to tylko wizualna różnica. Jest to tylko przykładowy wygląd, są też inne! Możliwe jest założone nakładki na szarfę w postaci skrzydeł. Prezentują się następująco: Jest to tylko przykładowy wygląd, jest ponad 200 innych! Szaty Aury działają podobnie jak szarfy, jednak absorbują tylko zbroje. Podobnie jak szarfy posiadają maksymalnie 25% absorpcji i można ją zwiększyć przy pomocy specjalnych klejnotów: Biały Klejnot Dodatkowe 2% absorpcji na 1 dzień Zielony Klejnot Dodatkowe 3% absorpcji na 1 dzień Żółty Klejnot Dodatkowe 4% absorpcji na 1 dzień Błękitny Klejnot Dodatkowe 6% absorpcji na 1 dzień Zdobyć je możemy ze skrzyni klejnotów , która wypada na wybranych wyzwaniach. Szatę Aury można wytworzyć u NPC Koficiusz z 30 sztuk Klejnotów Aury Aby ulepszyć szatę aury na kolejny stopień najpierw musimy zwiększyć jej doświadczenie, dzięki specjalnym runom: Na zwiększenie doświadczenie jest 100%. Aury posiadają następujące stopnie: 1 Poziom - 49 Poziom (Stopień 1) 50 Poziom - 99 Poziom (Stopień 2) 100 Poziom - 149 Poziom (Stopień 3) 150 Poziom - 199 Poziom (Stopień 4) 200 Poziom - 249 Poziom (Stopień 5) 250 Poziom (Stopień 6) Rozwijanie szaty aury jest przyjemnie, run do niej zdobywa się w bardzo dużych ilościach. Gdy szata aury osiągnie maksymalny poziom doświadczenia na danym stopniu możemy podnieść jej stopień, dzięki ulepszaczom do aur. Ulepszanie jej wygląda następująco: W oknach można używać klawiszu Tak prezentują się szaty aury na poszczególnych stopniach: Poza standardowym wyglądem szaty aury możemy uzyskać dodatkowe wyglądy, dzięki systemowi barwienia: Jest to tylko przykładowy wygląd, są też inne! System Barwienia pozwala zmienić wygląd Szarfy Unikatowej, bądź Promienistej Szaty Aury na inny. Aby tego dokonać musicie posiadać specjalne barwniki, które tworzy się u NPC odpowiedzialnych za szarfy i aury z farb: Farby można zdobyć na różnych wyprawach i zadaniach. Na serwerze spotkacie Smoczą Alchemie, która jest odpowiednio ułatwiona w porównaniu do standardowej. Znajdziecie tutaj 6 standardowych smoczych kamieni oraz dwa dodatkowe - Smocze Złoto oraz Smoczy Turmalin. Tak prezentują się bonusy smoczych kamieni (na poziomie +6, poziomy +7/8/9 musicie odkryć w grze): Smoczy Diament Inteligencja +20 Odporność na dzwony +12% Wartość Magicznego Ataku +100 Maks. PE +26% Obrażenia umiejętności +15% Odporność na obrażenia umiejętności +10% Redukcja trucizny +10% Smoczy Rubin Siła +20 Odporność na wachlarze +12% Wartość Ataku +350 Obrona +150 Średnie Obrażenia +15% Odporność na obrażenia +15% Szybkość Ataku +15% Smoczy Jadeit Maks. PE +1500 Odporność na broń dwuręczną +12% Maks. PŻ +5500 Procentowe PŻ +18% Kradzież życia +10% Obrażenia dodane do PŻ +15% Regeneracja PŻ +30% Smoczy Szafir Zręczność +20 Odporność na sztylety +12% Silny przeciwko ludziom +12% Odporność na ludzi +10% Szybkość ruchu +20% Kradzież życia z umiejętności +16% Odporność na błyskawicę +24% Smoczy Granat Maks. PŻ +3250 Odporność na łuki +12% Silny przeciwko potworom +15% Szansa na przeszywający cios +20% Odporność na magię +12% Odporność na ogień +24% Odbicie ciosu +12% Smoczy Onyks Witalność +20 Odporność na miecze +12% Szansa na blok ciosu +10% Szansa na krytyczny cios +20% Szansa na unik +10% Kradzież PE +30% Odporność na wiatr +24% Smocze Złoto Wszystkie statystyki +20 Odporność na wszystkie żywioły +20% Procentowa wartość ataku +10% Zdobywane Doświadczenie +30% Szybkość Zaklęcia +30% Odporność na krytyczny cios +20% Odporność na przeszywający cios +20% Smoczy Turmalin Siła Światla+18% Odporność na Światło +10% Silny przeciwko metinom +15% Silny przeciwko władcom +15% Redukcja Siły przeciwnika +18% Dodatkowe Obrażenia na wyprawach +15% Pogrubione bonusy to bonusy bazowe, które posiada zawsze dany smoczy kamień. Gdy skompletujemy 8 legendarnych smoczych kamieni, otrzymają one dodatkowy bonus: A po aktywacji na górze pojawią się dwie ikony informujące o alchemii: Odpalona I strona Alchemi Odpalona II strona Alchemi Skompletowano 8 legendarnych kamieni Alchemie możemy ulepszać u alchemika w pierwszych miastach. Otworzymy u niego następującą opcję: Dostępne jest uszlachetnianie pojedyncze lub wszystkich kamieni, które aktualnie posiadacie. Do każdego uszlachetniania potrzebne są dwa smocze kamienie. Możecie to robić klawiszem Następnie gdy osiągniecie już satysfakcjonujący was poziom kamienia, możecie zwiększyć jego stopień jakości. Potrzebne do tego będą fasolki: Zielona Fasolka Normalna szansa na ulepszenie Niebieska Fasolka 5% większa szansa na ulepszenie Różowa Fasolka 10% większa szansa na ulepszenie Możliwe jest również ulepszanie kamieni od +6 do +9 w nowym specjalnym oknie u alchemika: W oknie pod przyciskiem możecie również odnowić alchemie za Won oraz Punkty Egzekucji Możliwe jest również szkolenie nowej umiejętności Alchemik poprzez pomyślne ulepszanie kamieni. Umiejętność zwiększa szanse na pomyślne ulepszenie kamieni. Trofea są specjalnymi przedmiotami posiadającymi cztery stopnie: Brązowy Srebrny Złoty Platynowy Każde trofeum zwiększy wam bonusy powiązane z daną aktywnością, w której owe trofeum zdobędziecie. Bonus zależny jest od stopnia trofeum. Po najechaniu na wybrany slot możecie sprawdzić skąd je zdobyć: Platynowe Trofea można tworzyć z złotych na mapie podrózy. Symbole są nowym typem przedmiotu, który można ulepszać od +0 do +9 tylko przy pomocy Zwojów Symboli Aby je ulepszać potrzebujecie elementy symboli: Które zdobyć można ze specjalnej skrzyni wypadającej z niektórych władców i metinów 7 Symbol jest unikalnym, który dostępny jest do zrobienia z wszystkich innych i zwiększa bonus na legendarnych władców. Punkty Egzekucji to nowa waluta, która wykorzystywana jest w różnych sklepach oraz systemach. Losową jej ilość zdobywa się kopiąc rudy, zbierając rośliny, łowiąc ryby, otwierając skrzynie na mapach oraz wykonując zadania i pokonując władców i metiny. Przykładowy sklep za owe punkty: Punkty Grozy są wykorzystywane w specjalnym sklepie oraz systemach. Każdy gracz posiada w nim swoją własną ofertę, którą można odświeżać bez limitu za 300 PG lub odczekać 24 godziny. Można odblokować również więcej slotów z przedmiotami. Odblokowanie jednego gniazdka kosztuje 1.000 PG Punkty te zdobywamy z Worków , które można uzyskać wykonując zadania, dropiąc lub wymieniając ulepszacze: Można sprawdzić w oknie, jakie ulepszacze są możliwe do wymiany oraz ile na aktualną chwilą można otrzymać za nie punktów. Ilość punktów może ulec zmianie zależnie od sytuacji na rynku. W panelu bocznym spotkacie tabele z wszystkimi ważnymi statystykami. Będziecie mogli w niej również otworzyć panel tytułów: Tytuły zdobywamy wykonując różne czynności (np. założenie gildii) lub po prostu dropiąc Odblokowanie Tytułu Ubranie zdobytego tytułu kosztuje 200 Punktów Egzekucji O odblokowaniu tytułu jesteśmy informowani specjalnym efektem i komunikatem: Ubrany tytuł wygląda następująco: Na serwerze spotkacie dodatkowy ekwipunek, który posiada 5 różnych kategorii. Domyślnie wszystkie przedmioty wpadają do normalnego ekwipunku, a jeśli w ekwipunku znajdzie się jakiś przedmiot łączy się z nim. Jednak możemy zaznaczyć w ekwipunku opcję "Wpadanie bezpośrednie", wtedy wszystkie przedmioty, które są powiązane z daną kategorią, zawsze będą tam wpadać. Dostępna jest również opcja otwierania ekwipunku razem z normalnym. Można wygodnie przenosić przedmioty pomiędzy dodatkowym a normalnym ekwipunkiem przy użyciu Gdy mamy otwarte dodatkowe EQ w opisie przedmiotów w normalnym pojawi się informacja, do jakiej kategorii są przypisane, jeśli jest taka możliwość: oraz po najechaniu na kategorie można sprawdzić liste przypisanych do niej przedmiotów: Oczywiście w dodatkowym ekwipunku możliwe jest korzystanie z większości opcji takich jak wystawianie na sklepy, handel, ulepszanie itd. Na serwerze dostępny jest rozbudowany system łowienia. Nasze ryby możecie łowić tylko i wyłącznie na Wyspie Rybackiej: Do złowienia macie wiele nowych ryb takich jak: Każda ryba posiada swój określony rozmiar (mała, średnia, duża, olbrzymia) i zależnie od tego rozmiaru jest warta większą ilość Yang Rodzaje ryb, jakie możecie złowić, są zależne od waszej wędki. Możecie ulepszać ją od +1 do +9. Poza rybami możecie złowić wiele innych przedmiotów, a nawet unikalne Kwiaty Polimorficzne zwiększające obrażenia podczas przemiany: Szansa na złowienie zależna jest również od przynęty. Wyróżniamy następujące (poza robakiem, który nie zwiększa szansy): Błękitny Haczyk Dodatkowa szansa na złowienie +3% Skorupkowy Haczyk Dodatkowa szansa na złowienie +5% Zielony Haczyk Dodatkowa szansa na złowienie +8% Zwiększyć szansę można również poprzez umiejętność rybacką Umiejętność rozwijamy wykonując zadania dla rybaka. Jej maksymalny poziom to 10 Na serwerze można również piec nasze ryby. Dodadzą wam one różne ciekawe bonusy. Na serwerze w oknie kostiumów możecie otworzyć nowy ekwipunek powiązany z łowieniem. Będziecie mogli umieścić w nim nakładki na wędki oraz biżuterie rybacką. Biżuterie rybacką można zdobyć z nowego władcy, pojawiającego się na wyspie rybackiej: Biżuterie ulepsza się od +0 do +9 przy pomocy ryb. Tak prezentują się na maksymalnym poziomie: Perłowy Pierścionek Szansa na większą rybę +10% Można przerabiać go na legendarny przedmiot rybacki. Perłowy Naszyjnik Szansa na dodatkową rybę +10% Można przerabiać go na legendarny przedmiot rybacki. Perłowe Kolczyki Zwiększa ilość Yang z ryby +10% Można przerabiać je na legendarny przedmiot rybacki. Nakładki na wędkę będziecie mogli zdobyć podczas różnych wydarzeń, z koła losu oraz wielu innych aktywności. Są to tylko przykładowe wyglądy, są też inne! Na serwerze spotkacie zarówno rudy standardowe, jak i nowe. Standardowe rudy spotkacie na kopalni dostępnej od 60 poziomu postaci: Nowe natomiast pojawiają się losowo na expowiskach i wyglądają następująco: Ilość rudy i szansa na jej uzyskanie zależy od umiejętności Górnictwo i poziomu kilofa. Górnictwo można rozwijać specjalnymi księgami do maksymalnie 10 poziomu. Kilof natomiast rozwijać można kopiąc rudy. Wygląd kilofa zmienia się wraz z poziomem kilofa: Istnieją również nakładki na kilof. Rudy można następnie wymieniać na przetopy u Garka: Stare przetopy służą tylko i wyłącznie do wykonywania zadań górniczych. Nowe natomiast można umieścić w biżuterii. Na expowiskach w różnych miejscach można spotkać rośliny. Przy pomocy sierpu, który otrzymujemy od zielarza możemy je zbierać. Rośliny wykorzystywane są do tworzenia mikstur. Szansę na zebranie rośliny można zwiększyć, dzięki umiejętności Zielarstwo Na expowiskach możecie spotkać skrzynie w dwóch rodzajach - Drewniane i Złote. Aby otworzyć je potrzebujecie wytrychy Im więcej skrzyń otworzycie, tym wyższy poziom będzie waszej umiejętności Zwiększy ona szanse na pomyślne otworzenie skrzyń. Grupa może od teraz liczyć 10 osób. Dodatkowo wyświetlany jest w niej poziom oraz channel graczy. Istnieje również możliwość jej ukrycia. Zaproszenie do grupy uległo drobnej zmianie oraz wyświetla więcej informacji. Dowodzenie zostało zmodyfikowane i od teraz dodaje inne bonusy. Handel jest większy, istnieje możliwość przekazywania na nim 3 różnych walut oraz przedmioty po akceptacji podświetlane są na zielono. Na serwerze dostępne są wzmocnienia do broni i zbroi podzielona na dwa rodzaje - PvP i PvE Dostępne są następujące wzmocnienia: Wzmocnienie Zbroi (PvE) Odporność na potwory (maksymalnie 5%) Wzmocnienie Zbroi (PvP) Odporność na ludzi (maksymalnie 5%) Wzmocnienie Broni (PvE) Silny przeciwko potworom (maksymalnie 15%) Wzmocnienie Broni (PvP) Silny przeciwko ludziom (maksymalnie 15%) Wzmocnienia tworzy się u kowala wymieniając bronie na 75 poziom +9 oraz zbroje PvE na 80 poziom +9. Każdy wzmocnienie z 100% szansą dodaje do waszego przedmiotu 1%. Wzmocnienia możecie wkładać aż przedmiot nie osiągnie maksymalnego poziomu. Tak wygląda wzmocnienie: Przedmiotu z wzmocnieniem nie można umieścić w szarfie i aurze. Można usunąć z przedmiotu wzmocnienie poprzez Na serwerze dostępny jest ranking tygodniowy podzielony na 6 kategorii. Co tydzień najlepsze osoby w każdej kategorii otrzymywać będą bonus powiązany z nią na 7 dni oraz unikatowy tytuł. Na serwerze dostępna jest Przepustka Bojowa. Każdego miesiąc do wykonania będzie wiele różnych ciekawych wyzwań, które będą nagradzane ciekawymi nagrodami. Po wykonaniu wszystkich otrzymacie również nagrodę główną, będącą zazwyczaj unikatowym kostiumem. Aby móc korzystać z przepustki bojowej musicie ja odblokować poprzez Klikając ikonkę "Eventy" obok minimapy otworzy wam się panel z wszystkimi minigrami dostępnymi na serwerze. Najeżdżając na daną ikonę będziecie mogli sprawdzić czy aktualne wydarzenie jest aktywne. Rangę na serwerze można szkolić dzięki specjalnym owocom oraz warzywami: Dane owoce i warzywa mają swój limit rangi od jakiego do jakiego mogą być użyte oraz szansę na pomyślne zwiększenie rangi. Tak prezentują się rangi na serwerze oraz ich bonusy: Szlachetny Ilość rangi: 25.000 Silny przeciwko metinom: +1% Silny przeciwko władcom: +1% Silny przeciwko ludziom: +1% Maks. PŻ: +300 Rycerski Ilość rangi: 80.000 Silny przeciwko metinom: +2% Silny przeciwko władcom:+2% Silny przeciwko ludziom: +2% Maks. PŻ:+500 Majestatyczny Ilość rangi: 150.000 Silny przeciwko metinom: +3% Silny przeciwko władcom: +3% Silny przeciwko ludziom: +3% Maks. PŻ:+800 Królewski Ilość rangi: 300.000 Silny przeciwko metinom: +5% Silny przeciwko władcom: +5% Silny przeciwko ludziom: +5% Maks. PŻ:+1.000 Bojowy Ilość rangi: 600.000 Silny przeciwko metinom: +8% Silny przeciwko władcom: +8% Silny przeciwko ludziom: +8% Maks. PŻ:+1.500 Wybitny Ilość rangi: 800.000 Silny przeciwko metinom: +10% Silny przeciwko władcom: +10% Silny przeciwko ludziom: +10% Maks. PŻ:+2.000 Opętany Ilość rangi: 1.500.000 Silny przeciwko metinom: +15% Silny przeciwko władcom: +15% Silny przeciwko ludziom: +15% Maks. PŻ:+3.000 Legendarny Ilość rangi: 2.000.000 Silny przeciwko metinom: +18% Silny przeciwko władcom: +18% Silny przeciwko ludziom: +18% Maks. PŻ:+4.000 Mityczny Ilość rangi: 3.500.000 Silny przeciwko metinom: +20% Silny przeciwko władcom: +20% Silny przeciwko ludziom: +20% Maks. PŻ:+5.000 Boski Ilość rangi: 5.000.000 Silny przeciwko metinom: +25% Silny przeciwko władcom: +25% Silny przeciwko ludziom: +25% Maks. PŻ:+8.000 Majtek Ilość rangi: 10.000.000 Silny przeciwko metinom: +27% Silny przeciwko władcom: +27% Silny przeciwko ludziom: +27% Maks. PŻ:+10.000 Asystent Ilość rangi: 20.000.000 Silny przeciwko metinom: +30% Silny przeciwko władcom: +30% Silny przeciwko ludziom: +30% Maks. PŻ:+12.000 Sternik Ilość rangi: 40.000.000 Silny przeciwko metinom: +33% Silny przeciwko władcom: +33% Silny przeciwko ludziom: +33% Maks. PŻ:+14.000 Kucharz Ilość rangi: 50.000.000 Silny przeciwko metinom: +35% Silny przeciwko władcom: +35% Silny przeciwko ludziom: +35% Maks. PŻ:+16.000 Marynarz Ilość rangi: 60.000.000 Silny przeciwko metinom: +38% Silny przeciwko władcom: +38% Silny przeciwko ludziom: +38% Maks. PŻ:+20.000 Oficer Ilość rangi: 80.000.000 Silny przeciwko metinom: +45% Silny przeciwko władcom: +45% Silny przeciwko ludziom: +45% Maks. PŻ:+25.000 Kapitan Ilość rangi: 100.000.000 Silny przeciwko metinom: +50% Silny przeciwko władcom: +50% Silny przeciwko ludziom: +50% Maks. PŻ:+30.000 Dostępne są również stopnie mistrza które można szkolić gdy będziemy posiadali maksymalną ilość rangi. U Strażnika Skorpiona będziemy mogli wytworzyć następujące przedmioty: 75 x Bakłażan+ 65 x Czerwona Papryka + 60 x Brokuł = Gruszkowa Moneta (100% Szansy na wytworzenie) 55 x Burak + 50 x Pomidor+ 45 x Ogórek + 40 x Żółta Papryka = Cytrynowa Moneta (100% Szansy na wytworzenie) 1 x Gruszkowa Moneta + 1 x Cytrynowa Moneta + 1.000 PE + 100 Won = Deser Owocowy (90% Szansy na wytworzenie) Deser Owocowy będziemy mogli użyć aby otrzymać 1.000 punktów mistrza. Na użycie deseru mamy 50% szansy. Gdy otrzymamy pierwsze punkty mistrza będziemy mogli śledzić nasz postęp w podglądzie postaci. Będziemy mogli odblokować nastepujące stopnie mistrza: Brązowy Mistrz Wymagane punkty: 10.000 Otrzymywane bonusy: Silny przeciwko wszystkim żywiołom +2% Srebrny Mistrz Wymagane punkty: 25.000 Otrzymywane bonusy: Silny przeciwko wszystkim żywiołom +4% Złoty Mistrz Wymagane punkty: 45.000 Otrzymywane bonusy: Silny przeciwko wszystkim żywiołom +6% Platynowy Mistrz Wymagane punkty: 70.000 Otrzymywane bonusy: Silny przeciwko wszystkim żywiołom +8% Diamentowy Mistrz Wymagane punkty: 100.000 Otrzymywane bonusy: Silny przeciwko wszystkim żywiołom +10% Odporność na wszystkie żywioły +2% Gdy będziemy posiadali już jakikolwiek stopień mistrza będziemy mogli przełączać wygląd pomiędzy normalną rangą a mistrzowską. Wybraną opcję widzi każdy gracz. Gdy nasza ranga spadnie poniżej 100kk nie będziemy mogli dalej rozwijać stopnia mistrzowskiego jednak nie utracimy go. Dodaliśmy możliwość używania emotikonek na czacie ogólnym/wołaj itp oraz szepcie. Klaster Potworów to specjalny panel pozwalający polować na stwory z danej mapy. Po zapełnieniu całej kategorii otrzymacie nagrodę w postaci stałego bonusu, zazwyczaj powiązanego z wybraną mapą. Na serwerze działają bonusy, takie jak odporność na błyskawice, wiatr, ogień. Dodatkowo dostępne są 3 dodatkowe, takie jak lód, mrok i ziemia, jednak tylko jako wbudowane bonusy w niektórych przedmiotach oraz za zadania. Obok stworów wyświetlana jest ikonka danego żywiołu, która na niego działa. W opisie bonusów zliczane są również wszystkie posiadane przez was bony na wybranego stwora. Amulety to specjalny typ przedmiotu. Każdy amulet zwiększa siła i odporność na inny żywioł. Dostępne są następujące amulety: Jednocześnie możecie mieć ubrany tylko jeden amulet. Dodatkowo możecie je wzmocnić o dodatkowe 3 bonusy następującymi zmiankami i dodaniami: W amuletach mogą znajdować się następujące bonusy: Maks. PŻ: 2000 Odporność na miecze: 2% Odporność na łuki: 2% Odporność na sztylety: 2% Odporność na broń dwuręczną: 2% Odporność na dzwony: 2% Odporność na wachlarze: 2% Odporność na żywioły: 2% Silny przeciw żywiołom: 2% Szansa na zamrożenie: 5% Odporność na zamrożenie: 5% Amulet Światła to specjalny amulet który można tworzyć z innych oraz dodatkowych przedmiotów. Emblematy to specjalny nowy typ przedmiotu, wyświetlający nad głową naszej postaci ikonke. Domyślnie emblematy nie dodają żadnych bonusów i trwają 30 dni. Możecie je jednak wzmocnić przy pomocy nowych dodań i wzmocnień: Możemy uzyskać następujące bonusy: Statystyki: 5 Szybkość Ataku: 5% Silny przeciw ludziom: 3/4% Silny przeciw potworom: 3/4% Procentowa wartość ataku: 1/2/3% Silny przeciw danym stworom: 5% Średnie obrażenia: 1/2/3% Obrażenia umiejętności: 1/2/3% Odpornośc na ludzi: 2/3% Aby nie utracić waszych bonusów w przypadku zakończenia emblematu, możecie użyć Zaklęcia Transferu i przenieś bonusy do innego emblematu, który posiadacie: Wygląd emblematów to tylko kwestia gustu i każdy posiada takie same właściwości. Są to tylko przykładowe i jest wiele innych! W panelu bocznym możliwe jest otworzenie okna zadań biologa. Początkowe zadania nie mają limitu czasu, jednak późniejsze już posiadają drobny (np. 30 minut). Można oddawać przedmioty pojedynczo lub w całości. W badaniach do użycia możliwe są dwa przedmioty: Eliksir Poszukiwacza Zwiększa szanse na przyjęcie przedmiotu o 10% Zegar Poszukiwacza Pomija czas do oddania następnego przedmiotu W zadaniach waszym celem jest dropienie przedmiotów z różnych stworów. W panelu bocznym możliwe jest otworzenie okna zadań kolekcjonera. Początkowe zadania nie mają limitu czasu, jednak późniejsze już posiadają drobny (np. 30 minut). Można oddawać przedmioty pojedynczo lub w całości. W badaniach do użycia możliwe są dwa przedmioty: Eliksir Kolekcjonera Zwiększa szanse na przyjęcie przedmiotu o 10% Zegar Kolekcjonera Pomija czas do oddania następnego przedmiotu W zadaniach naszym celem jest oddawanie skrzyń różnych władców. Na serwerze spotkacie wiele różnych misji. Jednak aby nie zawalać wam nimi ekranu, misje zostały przypisane do swoich kategorii, a na ekranie wyświetlany jest zawsze tylko jeden zwój: W misjach fabularnych będziecie musieli pomóc George w odnalezieniu przedmiotów jego dawnych towarzyszy, aby pomóc pozbyć mu się klątwy, która uniemożliwia mu opuszczenie tej krainy. Nagrodzi on was specjalnymi medalami, które odblokowane są w nowym oknie: Dostępne są też dwie dodatkowe kampanie fabularne - Światła oraz Nawałnicy. Medale nie są przedmiotem. Odblokowują się w oknie automatycznie po wykonaniu zadania. Zwiększą wam różne bonusy. Na expowiskach spotkacie wiele nowych NPC, które zaoferują wam dodatkowe zadania. Niektóre z nich nagradzane będą stałymi bonusami. Jednak jeśli takie zadanie nie ma stałych bonusów, zostaniecie o tym poinformowaniu już w zwoju i będziecie mieli możliwość odrzucenia go. Na serwerze dostępny jest wygodny zapis pozycji - posiada 5 stron każda po 10 lokacji. Możliwe jest nadanie własnej nazwy oraz sprawdzenie miejsca zapisu w podglądzie z minimapą. Wspomagacze na górze ekranu posiadają dodatkowy opis oraz zmieniony wygląd. Dodatkowo można je ukrywać: Nie występują również zbędne ikonki, takie jak trzecia ręka, czy powiększony skład. W panelu bocznym znajdziecie wygodny panel, w którym możecie zaznaczać dopalacze i odpalać je przez przycisk F5 Poza wszystkim wymienionym w prezentacji ,na serwerze spotkacie jeszcze wiele innych rzeczy, takich jak: Zmiana kanału obok minimapy Szybkie otwieranie przedmiotów w ekwipunku poprzez kombinacje SHIFT + PPM Podgląd skrzyń poprzez kombinacje ALT + PPM Flagi królestw na czacie wołaj Przechodzenie przez potwory Ukrywanie komunikatów o władcach i poziomach w opcjach gry Ukrywanie efektów i przedmiotów w opcjach gry Ukrywanie przycisków obok mapy w opcjach gry Dynamiczna zmiana na psy w opcjach gry Zasięg sklepów w opcjach gry Ukrywanie zwierzaków/wierzchowców w opcjach gry Możliwość odpalenia nocy w opcjach gry Podgląd przy zwierzakach/wierzchowcach/kostiumach/szarfach itp Ukrywanie wszystkich kostiumów/szarf/skrzydeł/aur w panelu kostiumów Szept Offline Zapisywanie wiadomości po teleportacji Szybkie rozdzielanie przedmiotów w ekwipunku Pojedyncze rozdzielanie przedmiotów trzymając X Odliczanie do PvP nad głowami postaci Możliwość ustawianie zasięgu pola widzenia w opcjach systemowych Natychmiastowe podnoszenie wszystkich przedmiotów klikając Z Po wpisaniu hasła w magazynie nie będzie trzeba wpisać go ponownie aż do resetu klienta Otrucie/Zamrożenie/Krwawienie na pasku Inny kolor DMG otrucia/zamrożenie/krwawienia Słabsze buffy się nie nakładają na lepsze Poziom i czas na szept z dwóch stron Możliwość używania "k", "kk", "kkk" na handlu i sklepie Zmieniono ikonę misji i szeptu Poprawiono hity szamana z duża ilością szybkości ataku Ilość przedmiotu widoczna na ziemi Drop z stworów po kliknięciu ? Reset spotów o godzinie 11:59 oraz 23:59 Polimorfia i konie nie działają na wojnach gildii Kosz z możliwością używania PPM Usuwanie przedmiotu przy wyrzucaniu Wyszukiwarka dropu przedmiotów Blokada doświadczenia ze zmieniającą się kulką Blokada ekwipunku na kod PIN Zmiana ekwipunku z możliwością dodania kostiumów Magiczny Atak działa prawidłowo w przedmiotach innych niż bronie Zmniejszono czas "ciał" stworów pozostałych na ziemi po ich zabiciu Możliwość używania PPM w praktycznie każdym oknie Możliwość używania klawiszu ENTER w wielu oknach (ulepszanie, szarfy itd) Bonusowa szansa widoczna w oknie ulepszania Kropki przy zadawanym DMG Dozorca posiada 5 stron oraz wiele wiele więcej! Przykładowe grafiki klienta jakie spotkacie na serwerze: Skąd bronie na 75 poziom? Bronie na 75 możemy zdobyć ze skrzyni umarłego rozpruwacza lub wymieniając ich 10 sztuk na wybraną broń Czy na serwerze są 6/7 bony? Na serwerze występują tylko bonusy 1-5 Jakie są maksymalnie średnie? Maksymalne średnie to 60% Skąd zaczarowania i dodania 1-5? Zaczarowania i dodania są na stałe i dostępne są u NPC i w eq startowym Czy drop ma jakieś ograniczenie poziomowe? Dungeony nie mają żadnego ograniczenia poziomowego. Expowiska mają ograniczenie aż do poziomu następnej mapy Skąd zdobędę umiejętności? Umiejętności na poziomie G1 otrzymujemy na 5 poziomie. Na P musimy wbić kamieniami ale dropią już one nawet w M1 Czy na serwerze jest zmiana klasy? Można zmienić klasę do 140 poziomu postaci. Po tym poziomie nie będzie to już możliwe. To już koniec prezentacji. Dziękujemy za przeczytałeś ją całą! Jeśli masz jakieś pytania dotyczące serwera możesz je zadać. Jeśli chcesz otrzymywać darmowe SM wyślij wiadomość o treści #Alune na Fanpage serwera 11 5 2 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.